Gå til innhold

Fra PC til JVC GR-DVP3

Anbefalte innlegg

Når jeg forsøker å legge tilbake en film til DV-tape fra MS Moviemaker 2 blir resultatet i beste fall meget hakkete. Filmen hakker og "blinker", og blokker av bildet forskyver seg. Mens innspillingen pågår lager kameraet en lyd som minner om en hakkende harddisk.

Hører kanskje med til historien at filmen er konvertert til AVI fra Studio 8, da "Make Tape" i Studio 8 medførte et spørsmål om jeg ville videreformidle melding om dette historiske kræsjet til Microsoft......her gang. (Det kræsjet idet den skulle begynne å produsere filen)

Hvordan vet jeg at dette kameraet virkelig har DV-inn? Når jeg forsøker å spille inn står det "DV.INN" og blinker rødt på skjermen på kameraet (står med gul skrift før opptaket begynner), og jeg får jo som oftest NOE inn på tape'n, så jeg antar at jeg har DV.INN da :-) Men jeg mener å huske at dette kameraet manglet *noe* da jeg kjøpte det (analog inn, kanskje?) Må jeg kanskje ha egen driver for kameraet?

Andre forslag til hva problemet kan være? Har en P4 2.53GhZ, 1 GB RAM, 7200-disker. Overfører til kameraet via Firewire/iLink. Innbiller meg at maskinvaren skulle være grei, men jeg kan jo ta feil så det holder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...