KriB Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Lyden er så lav at jeg kun hører den greit i når jeg ligger på sofaen og maskinen står på bordet rett ved siden av. Hvis det er det aller minste støy i rommet, hører jeg nesten ingenting. Dette er med alle voluminnstillinger på maks. Med hodetelefoner er lyden plenty bra. Noen som har løsninger? Fant ikke noe i BIOS, men... Lenke til kommentar
Mr_blue Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Merkelig... fn+PgUP på max og i windows? Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Sant nok at lyden er DÅRLIG, men den er da fint hørbar hvis du skrur opp lyden. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Hrm... kremt... Det var i kombinasjon med DIVX-filmer med lav lyd innspilt jeg har testet den så langt. Da ble det veldig lavt. Testet med en DVD med bra lyd nå nettopp og det var hørbart og greit... Takk for hjelpen i alle fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå