stoffix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 haha.. ganske sent ja.. men ikke bortkastet.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Takket være slik stemning er det en grunn til at musikkbransjen (er i den personlig) går dårligere og dårligere for hvert år og selskapene har større problemer med å finansiere artister. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Takket være slik stemning er det en grunn til at musikkbransjen (er i den personlig) går dårligere og dårligere for hvert år og selskapene har større problemer med å finansiere artister. Saken er vel heller stikk motsatt. Musikkbransjen tjener vel egentlig mer penger en noen sinne. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Saken er vel heller stikk motsatt. Musikkbransjen tjener vel egentlig mer penger en noen sinne. Word, bransjen tjener mer for hvert år... Å må huske at det er MANGE som ikke vet hva mp3 er engang Endret 23. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Takket være slik stemning er det en grunn til at musikkbransjen (er i den personlig) går dårligere og dårligere for hvert år og selskapene har større problemer med å finansiere artister. de har nok pæng. (nå tenker jeg på de store selskapene altså) men du sier noe. når det gjelder de mindre selskapene så har de min støtte. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Mindre uavhengige selskaper er glad for all den PR de får. @VeXx: Det er jo de som kjøper skiver det går utover, ikke de som laster de ned. og BTW liksom: Platebransjen er råtten og tjener mer en nok spenn. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Nå har det seg slik at plateselskapene har hatt en jevn økning av plate-salg hele tiden, uavhengig av mp3 osv. Men sikkert ikke så mye som de ønsker. Endret 23. februar 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 OLD!!! da snakker eg ikke om at jeg har lest artikklen .. men ser du min første eller andre post eller no på forumet var en lang utgreining om loven og MP3 Jeg er en av de som Alltid sender klage mail til NRK om TV2 hver gang de sier noe som eks "Programmer som brukes til å laste ned ULOVLIG musikk....." (Eksempel) hver gang sender jeg mail .. hver gang samme svar .. "Takk for ditt synspungt på vårt innslag" eller no sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå