pæra Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Noen som har peiling på hvordan jeg kan få en linux utgave inn på en 486 maskin med 162 MB lagringsplass, og bare en diskett-stasjon til hjelp? Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Det er begrenset hva du kan få til med kun disketter. Og det er ganske begrensa bruksområde til en boks uten nettverkskort, så jeg antar den i hvert fall har det. Når du først har nettverkskort kan de fleste distroer gå inn (ved hjelp av bootdisks, og internett / ftp-install), men såklart vil jeg anbefale en lett distro (som f.eks. slackware, debian), spesielt når du har så lite plass å ta av. Når jeg tenker over det behøver du swap-partisjon i tillegg, så det er svært begrensa hva du kan få til med så liten plass. Hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 kan jo bruke en mini linux distro da. som er på 1-2 disketter.. er en del begrensa da... eks. Damn small linux lr hva det heter. Finner en del på google. prøv å søk etter floppy linux distro lr noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå