Gå til innhold

Fet pc fra Statene


JimRamse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
urk.. bruker komponenter fra produsenter som jeg ikke liker, ATi, lager sucky drivere. AMD64 er for nytt, og jeg er rett og slett lei AMD nå..hehe ASUS har jeg ingen erfaring..

Så jeg ville ikke hatt den maskinen om så jeg fikk kastet den etter meg..

Samme her, ville ikke ha hatt den selv om de betalte meg for det... Dessuten så den jo stygg ut!

 

(Nei, jeg er ikke ironisk..(seså, dobbeltironi!))

Lenke til kommentar
26206 3D marks :D i 3dmark 2001se.... hmm?? synd det snekkern! hehe...

Scoren der har ingenting å si , maskinen var laget for å sette ny rekord som spillemaskin det klarte den ikke . Etterpå ble deg gitt bort ved lodtrekning og det var en gutt med en P lll som fikk den, tipper han vil merke litt forskjell. :cool:

Lenke til kommentar
urk.. bruker komponenter fra produsenter som jeg ikke liker, ATi, lager sucky drivere. AMD64 er for nytt, og jeg er rett og slett lei AMD nå..hehe ASUS har jeg ingen erfaring..

Så jeg ville ikke hatt den maskinen om så jeg fikk kastet den etter meg..

:roll:

 

Ja...akkurat...Asus suger, AMD suger og ATI suger. Samme gamle leksa

Lenke til kommentar
urk.. bruker komponenter fra produsenter som jeg ikke liker, ATi, lager sucky drivere. AMD64 er for nytt, og jeg er rett og slett lei AMD nå..hehe ASUS har jeg ingen erfaring..

Så jeg ville ikke hatt den maskinen om så jeg fikk kastet den etter meg..

:roll:

 

Ja...akkurat...Asus suger, AMD suger og ATI suger. Samme gamle leksa

Samme gamle leksa? nei, for meg er den leksa:

Asus suger, Intel suger og ATI suger.

 

Asus lager bra skjermkort det skal de ha, men ikke hovedkort.

Intel lager sikkert ok prosessore, men de er for dyre.

Og ATI suger vel egentelig litt de, men det er bare fordi jeg er nVIDIA fan. Har likevel et ATI kort i min maskin, men det er fordi jeg kjøper alle min deler til PC etter en regel. Det skal være billig og bra. Lenge leve pris/ytelse.

 

Snekker'n, hvis de ikke klarte det hvorfor skrev de da "That’s right….we had built the fastest system in the world."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Argh!

Det er rett og slett så utrolig irriterende at enkelte ikke klarer å diskutere noe seriøst - neida, alltid kommer konsekvent denne gamle "ATI stinker, Nvidia ruler... AMD suger, Intel ruler... hvorfor kunne de ikke gått for Intel? Kanskje en Prescott? Hadde helt sikkert blitt bedre da... " osv... og å si at man aldri hadde tatt imot denne maskinen om du/dere fikk den gratis er, for å si det på godt nynorsk; BULLSHIT! Alle som en her inne på dette forumet hadde tatt imot, kanskje ikke nødvendigvis for å beholde maskinen (selv er jeg AMD mann og sikler etter en 64/FX), men bare tenk på hva delene er verdt?.... Bli litt seriøse folkens (ja dere vet hvem jeg sikter til, det går an å diskutere voksent uten å tape ansikt i forhold til AMD/Intel/Ati/Nvidia/Asus/Etc. lobbyene...

 

Bare en tanke....

 

Nå går jeg og filer tåneglene mine med vinkelsliper mens jeg tar på meg bestemors gamle underbukser, smører meg inn med peanutsmør og danser og kauker rundt på stua som en forfylla gammel indiansk sjaman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...