FpsStu Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Fler og fler selskap tilbyr betalings metoden "western union" for oss som ikke har Visa/mastercard (eller begge) Noen som vet hvor mye det koster å overføre penger? litt dumt å betale 200kr for tjenesten hvis jeg skal overføre 400kr, for å senere måtte fortolle, osv Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Westen Union finnes ikke i Norge. Bankene har dessverre monopol på pengeoverføring her. Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 De finnes de, det er american express som har det i Norge tror jeg. Ikke sikker på hva det koster, men tror ikke der så dyrt å bruke. Mange reklamer rundt i Oslo området for tiden. Søk litt på nettet så finner du nok priser på tjenstene. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Det finnes i Norge (Oslo). Har ganske god tid (vinterferie) så jeg ringer ned til dem i morgen og får svar på denne utrolige gåten som hele forumet lurer på Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 koster 150kr for å overføre 1000kr, 120kr for 500kr Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Alt etter kva avtale du har med banken din, kan det være du får det billigere gjennom den. Eg må betale 50kr for å overføre med "western union" uansett beløp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå