tor_erik Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ... .... ... .... .... ... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 For noen er fortsatt Elkjøp stedet å handle data... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Endret 24. april 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Blir ikke dette personuthenging? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Skjønte godt hva han mente jeg. Han mener at man da trenger kjøler som er tilpasset festene på socketen til en 64-bits prossessor. I hvertfall det jeg biller meg inn at han mener. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Skjønte godt hva han mente jeg. Han mener at man da trenger kjøler som er tilpasset festene på socketen til en 64-bits prossessor. I hvertfall det jeg biller meg inn at han mener. Korrekt. Forstod det jeg også. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Dessuten så er det faktisk snakk om 64-bits KJØLERE, ikke vifter. Utrolig hvor mange som ler av at folk kaller datamaskinen som for harddisk, men det er ikke rent sjeldent at kjøler/vifter-feilen blir gjort her på forumet.. Edit: ikke tro at jeg ikke skjønner poenget, men når han snakker om festehull osv, så er det jo egentlig ikke noe morsomt. Endret 26. mai 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå