zaico Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Leter etter hodetelefoner å bruke med min kjære pc.. De må være bra lyd i, behagelig å bære og aller helst ha mic også men det er ikke et krav. Noen som har erfaringer med denne: Koss eller kanskje denne også fra koss. Evt andre anbefalinger å komme med. Endret 22. februar 2004 av zaico Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 jeg har et par koss porta pro som jeg er veldig fornøyd med. De er ikke "lydtette" men det er sikkert noen andre koss modeller som er lydtette med like god lydkvalitet også. KJØP KOSS!!! tror ikke du finner noen koss med dårlig lyd uansett hvilken modell det er... Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) jeg har et par koss porta pro som jeg er veldig fornøyd med. De er ikke "lydtette" men det er sikkert noen andre koss modeller som er lydtette med like god lydkvalitet også. KJØP KOSS!!! tror ikke du finner noen koss med dårlig lyd uansett hvilken modell det er... *HOST HOST HOSTEHARKE* alle produsenter har nok sine dårlige modeller ;| vil anbefale sennheiser som jeg har veldig gode erfaringer med http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|115|115||plistp http://headroom.headphone.com/layout.php?t...3&subTopicID=26 www.headroom.com tror nok hd497 er fine hodetelefoner til ditt bruk selv om de ikke har mic.. du får vel det du betaler for Endret 22. februar 2004 av Sandiz Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Sennheiser HD570 Tror nok disse var litt dyrere en det han hadde tenkt seg ettersom han linket til 400kr headsets ellers hadde sikkert hd570 fungert strålende! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Dra en tur på elkjøp, eller var det akersmic. De selger digge headphones til 100/200kr. Philips et eller annet. De gjør susen Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Sennheiser HD570 Tror nok disse var litt dyrere en det han hadde tenkt seg ettersom han linket til 400kr headsets ellers hadde sikkert hd570 fungert strålende! åja! hodetelefoner til 400kr ja. da vet ikke hva jeg skal anbefale men jeg tror at noen koss vil gjøre jobben Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hvis du har 800-1000 å bruke har Philips noen med rimelig bra lyd (HP890 eller HP910), men liker ikke helt kvalitet og servicen til Philips... Mine HP890 røk 2 ganger på ett år :S Tror det blir Grado på meg neste gang... Når jeg tenker meg om kunne jeg like godt ha driti i å poste men whatever... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Hadde tenkt å holde meg under 800,- Har testet hp910 og de spiller meget bra, men ikke direkte fra lydkortet.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har koss ur40 og er veldig fornøyd med de. god lyd,lette,dekkende over hele øret og rimelige. mye for penga her ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå