Phyltre Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Har en smule alderstegen Lexmark 3200 printer ..... problemet er som følger .... DEN VIL IKKE PRINTE ..... Wow tenker det kom som ei bombe :smile: Her forleden dag fant jeg ut at jeg ville brukke printeren til å printe ut noen jobbsøknader ..... (den hadde da stått en god stund) kopla opp printern og kjørte en test ........ arkene var blanke ....... Jeg regna med at printern var tom for blekk og siden jeg ikke har lyst til å kjøpe nye patroner som koster like mye som printern når jeg kjøpte den for 2 år siden... Så jeg stakk ut til Claes Olhson .... kjøpte ett refill kitt med noen svære hestesprøyter ...... men litt om og men fikk jeg fyllt patronene .... (ble sølt en del ) (ehhh husk å gjøre slikt over en kjøkken vask eller liknende) kan nevne dette fordi stueteppet mitt ser ganske jævli ut ..... Vel deretter satt jeg seffers patronene i printern og satte i gang med testing igjen ....... Resultatet var ikke akkurat sjokkerende men snarere skuffende ..... det virket faen røske meg ikke :sad: så hva gjør jeg ? 1. Kjøpe NYE patroner ? 2. pælme dritten ut av vinduet i 3dje etasje og risikere at Snuten kommer å bøtelegger meg ? 3. Drite i det å la den stå ? 4. Les linje 2 + Kjøpe en ny printer ? Eller har dere noen forslag ? Lenke til kommentar
arnter Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 kast den ut av vinduet, nekte å betale bota, bli me på politistasjon og snapp med deg printeren deres med det samme du stikker av !! (den veier kanskje 50-100 kg da men det får bli ditt problem) _________________ Arnter [ Denne Melding var redigert av: arnter på 2001-10-28 00:51 ] Lenke til kommentar
Novec Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Dysene har antakeligvis tetta seg fordi den ikke har vært i bruk på ei stund. Kast hele dritten og kjøp ny, fortrinnsvis HP i litt høyere prisklasse. De (950 og oppover, muligens også 940) har blekkpatroner som ikke tørker ut, pga. at blekket ligger i en lufttett pose. HP bruker også mye mindre blekk enn Lexmark, skriver penere/raskere, og er mye mer pålitelig. Det har jeg erfaring med både privat og etter fire år som dataselger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå