anderlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg lurer på hva en teller egentlig teller. Den på min side teller antall unike ip-addresser, men det er jo en del andre alternativer: - Antall visninger av index-siden. - Antall visninger av en hvilken som helst side. - Antall ganger en ip viser en side pr tidsrom etc etc. Regner med at det ikke er noen fasit, men hva teller dere? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er ingen definert standard. Noen teller totalt antall treff på index, noen teller totalt antall treff på alle sider med teller på (noen ganger er det alle). Noen teller antall unike treff (IP-adresser). Det er absolutt ingen fasit på dette, ja. Det mest korrekte er ihvertfall antall unike treff på index. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er vanlig å telle besøkende på to forskjellige måter: 1. hits 2. unike hits Begge deler er kjekt å registrere da den hits registrerer hvor mange ganger en side har blitt vist, men unike hits forteller hvor mange forskjellige personer som har vært på siden din. Hvordan man velger å skikke ut unike besøkende på kan variere, men ip, cookies og sessions er enklets. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Telleren min hadde en _liten_ peak i januar (hosta en LAN-side m. forum) Webalizer power Endret 24. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå