Myrull Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg klarte og kortslutte en gammel og kjær 41gb IBM harddisk.. Tenkte jeg skulle prøve og få bytta bare kretskortet på denne da det er mye innpå den som jeg vil ha... noen som har hatt positive erfaringer med dette ? Så er det noen som har en IBM 41gb Harddisk liggende ? IBM Deskstar Model: IC35L040AVER07-0 7200rpm ATA-100 2mb cache Ønskes kjøpt! Ta kontakt om noen har en som vil selge! [email protected] Hadde vært fint for meg! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 har en 46.1 GB, Model: DTLA-307045 , som er delvis defekt Lenke til kommentar
Myrull Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 har en 46.1 GB, Model: DTLA-307045 , som er delvis defekt Hjelper meg lite, da jeg sikkert må ha en identisk modell om jeg skal erstatte kretskortet på min Harddisk som jeg kortslutta... Lenke til kommentar
paint0 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei! Bare lurte på hvordan det gikk med prosjektet ditt? Jeg var nemlig litt uheldig å kortslutte TO IBM 41gb'er!! Mista litt uerstattelige saker ja.... Men jeg lurte også på å prøve på noe av det samme som du tenker på, har prøvd litt på de to jeg har. Den ene disken er helt død, mens den andre bare står å "hakker". Har du noen fremgang? Mvh ^PainT^ Lenke til kommentar
Brutus5 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Heisann Myrull! Har en sånn disk jeg ja. Disken er prod. i januar 03, men ble montert (åpnet) for ca.2 mnd. siden. Den har samme mod.betegnelse som den du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå