Gå til innhold

Musikk merchandise...

Vooon

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om det finnes noen butikker rundt omkring i Oslo området hvor det er mulig å få kjøpt kule musikk relaterte t-shorter? Ikke av Britney og den gjengen der... mer i stilen Hendrix, Led Zeppelin o.l.

Buttons og andre greier man kan henge på seg selv er også interessant.

Edit: skandinaviske online butikker kan også være interessant. Mye bra svenske band.

Endret av LordTimmy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en butikk som selger div musikk-skjorter og mye annet skummelt i et lite kjøpesenter ganske langt nede på Karl Johan. Rundt Dronningensgate tror jeg. Jeg vet hva den heter også, kommer bare ikke på det i farta. Sikkert noen andre som vet hvilken butikk jeg mener og kanskje til og med husker navnet.

Edit. Det var Bodymap jeg tenkte på. Takk Sluffy :)

Endret av Peterman
Lenke til kommentar

Bodymap er på Arkaden kjøpesenter ja. Men den er mest rettet mot metal/goth-miljøet i byen. Veldig mye goth-klær som svarte/røde korsettkjoler, posete fløyelsskjorter..de har også et stort utvalg av Black metal-skjorter og gensere (Darkthrone, satyricon, ulver m.m.), og en bra del vanlige metal-band sine gensere og skjorter. (manowar, hammerfall osv)

Det er også et HAV av jakke-buttons i nærheten av kassa.

Og en advarsel til de sarte sjeler: det spilles stort sett heavy/black metal inne i butikken på HØYT volum. :devil:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jau, du finner den lettest ved å gå nedover Karl johan mot Oslo S.

Arkaden har 2 innganger, den andre (som vender mot oslo s) er i ei anna gate, så man ser den ikke umiddelbart. Går du andre veien kommer du rett på. Altså nedover. Bodymap er helt bakerst ved den andre utgangen til høyre, og det er 2 etasjer med klær og heftige metal-effekter.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...