Errae Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 dæven! lastet ned ny versjon av agilemessenger i stad, å da har du muligheten til å koble opp via mrouter BT! men dog igjen er ikke msn det viktigste jeg ville hatt igjennom bt. er det noen som har fått til Opera igjen BT ??? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er du fornøyd med agilemessenger?Lastet ned noe som heter im+ i dag til P900,den kjører AOL ,IOQ ,MSN og Yahoo så det griner.Kjempefornøyd.Det går helt fint å kjøre Opera på BT (hvis det var spørsmålet ditt),det gjør jeg,men 5 meter er maks.liker seg best på kortere avstand. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det går helt fint å kjøre Opera på BT (hvis det var spørsmålet ditt),det gjør jeg,men 5 meter er maks.liker seg best på kortere avstand. Vennligst fortell oss hvordan please, vi undres STORT! Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Lenge siden jeg koblet det opp,husker det ikke i detalj.Skal finne linken som jeg fulgte punkt for punkt.Husker ikke om det var My Symbian eller Estato.Måtte ta ut BT slår inn på den tråløse skjermen min.Men det som jeg i hovedtrekk måtte gjøre var å gå inn på avansert gonfigurasjon -ny BT serieport-automatisk oppkobling-velge riktig comport,men skal koble opp i morgen.Husket at msn også gikk over BT når den var koblet til.Det store problemet er at i de fleste tilfeller kan man kun kole op fra pc,ikke omvent.Mener det sto i linken hvilkne merker som kan og hvem som ikke kunne. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 hm,- du må finne den linken! hadde vært fint med ADSl på mobilen ,- selv om det er bare når man er hjemme... Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Den sikreste og raskeste metoden til adsl på mobilen er en lang usb kabel. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Dette er bare noen linker når jeg søkte på Google http://home.wanadoo.nl/jeroen_brinkers/P80...%20internet.htm http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?...ht=adsl&start=0 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Er du fornøyd med agilemessenger?Lastet ned noe som heter im+ i dag til P900,den kjører AOL ,IOQ ,MSN og Yahoo så det griner.Kjempefornøyd.Det går helt fint å kjøre Opera på BT (hvis det var spørsmålet ditt),det gjør jeg,men 5 meter er maks.liker seg best på kortere avstand. har du link? vet du om det virker på N7250i? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Å bruke PC-ens bredbånd på 3650 er intet problem - den bruker det faktisk automatisk hvis du er tilkoblet PC-en med BT. MEN, dette funker ikke på 6600. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Å bruke PC-ens bredbånd på 3650 er intet problem - den bruker det faktisk automatisk hvis du er tilkoblet PC-en med BT. MEN, dette funker ikke på 6600. Hvorfor?! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Dette er bare noen linker når jeg søkte på Googlehttp://home.wanadoo.nl/jeroen_brinkers/P80...%20internet.htm http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?...ht=adsl&start=0 Jepp, og ingen av de to hjelper oss ett grann Morten B: Det finnes ikke noen muligheter for å koble N6600 til PCen via kabel på, den har ikke Pop-port og derfor også ingen USB-tilkobling Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Å bruke PC-ens bredbånd på 3650 er intet problem - den bruker det faktisk automatisk hvis du er tilkoblet PC-en med BT. MEN, dette funker ikke på 6600. Hvorfor?! Tror 6600 har noe nytt nettverksopplegg. Du husker kanskje at MMS ikke fungerte når den var ny? Tror det har en sammenheng. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 er det noen som har fått til den nye versjonen av agile ? jeg får bare at brukernavnet/passordet mitt er feil )= merkeli Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Jeg har også problemer med agile, første gangen jeg startet det fungerte det. Men nå får jeg bare app. closed når jeg trykker connect. Jeg tipper det er i konflikt med ett eller annet, men skjønner ikke hva.... Noen som har noen tips ? EDIT: FIkk det til å funke med en "fresh" install. Måtte bruke fexplore til å fjerne noen tmp og .ini filer som hadde lagt seg i telefonen Endret 25. februar 2004 av bzzlink Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) woohooo! endelig funker msn på min vanskelige instilte nokia 6600!! forresten..hvor mye koster det å bruke gprs? har sånn program som regner ut.. men messenger programmet er jo helt fuck! Jeg ser jo kun et par påloggede! Når jeg logger meg på pcen er dritmange pålogget. Og flere kan skrive til meg, men jeg kan ikke skrive til de. Jeg ser folk skriver til meg, men jeg kan ikke skrive tilbake, fordi det står at de er offline. Hva søren er galt ? Og når jeg trykker connect så kommer dette opp: "WARNING. Active internet connection will be used instead of specified one, because network is active." Noen som har peil? litt hjelp hadde ikke vært å forakte! Endret 25. februar 2004 av Steffen2k Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Min sier også active connection will be used hvis jeg bruker wap tilkoblingen min (APN=wap). Men hvis jeg velger (APN=) internet tilkoblingen så sier den ikke det. go figure. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er du fornøyd med agilemessenger?Lastet ned noe som heter im+ i dag til P900,den kjører AOL ,IOQ ,MSN og Yahoo så det griner.Kjempefornøyd.Det går helt fint å kjøre Opera på BT (hvis det var spørsmålet ditt),det gjør jeg,men 5 meter er maks.liker seg best på kortere avstand. har du link? vet du om det virker på N7250i? Hadde bare den lille 7250i'n din hadd Blåtann, hadde vel sjansene vært en del større Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Min sier også active connection will be used hvis jeg bruker wap tilkoblingen min (APN=wap). Men hvis jeg velger (APN=) internet tilkoblingen så sier den ikke det. go figure. vel..jeg har ikke ikke noe waptilkobling.. kun telenor gprs tilgangspunkt.. og det er den jeg velger i agile messenger.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Funker dette på SE T610 også? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er du fornøyd med agilemessenger?Lastet ned noe som heter im+ i dag til P900,den kjører AOL ,IOQ ,MSN og Yahoo så det griner.Kjempefornøyd.Det går helt fint å kjøre Opera på BT (hvis det var spørsmålet ditt),det gjør jeg,men 5 meter er maks.liker seg best på kortere avstand. har du link? vet du om det virker på N7250i? Hadde bare den lille 7250i'n din hadd Blåtann, hadde vel sjansene vært en del større ok.. jeg er nå forresten glad for at den er liten.. så det så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå