ASW Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Veldig fin ryddig og godt skrevet test "Enkelt andre spillere ville ha brukte 10-120 sekunder fra du skrudde den på til du kunne spille" Hvilken da? Min zen slår seg på under sekundet Endret 18. august 2004 av ASW Lenke til kommentar
sisswin Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Med programmet Anapod spiller jeg wma formatet på min iPod uten problemer. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Syns "ipod your bmw" trailern er skikkelig bra Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 3500 spenn for en 40 gig HD, en halvdårlig batteri, litt software og hvit plast som lett blir ripete. Sorry folkens, men jeg vil påstå dere lurer der sjæl. iPod er hypa og inn, men dette er alt for mye penger i forhold til HW/SW, og hvit plastikk er per definisjon ikke pent design. Så vidt jeg kan se er denne keiseren naken. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 3500 spenn for en 40 gig HD, en halvdårlig batteri, litt software og hvit plast som lett blir ripete. Sorry folkens, men jeg vil påstå dere lurer der sjæl. iPod er hypa og inn, men dette er alt for mye penger i forhold til HW/SW, og hvit plastikk er per definisjon ikke pent design. Så vidt jeg kan se er denne keiseren naken. pent design eller ikke kommer da vel an på personlig smak? hvis noen syns den ser pen ut må de da få lov til det.. jeg liker åpersonlig iPod godt selv. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Skal eg venta, eller velga noko anna, når eg vil ha dette: + 60 GB .mp3-spelar + Fargeskjerm + FM-sendar + USB2/Firewire Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 må du ha fargeskjerm og så mye plass da? Okey, JBlack... kan du finne en mp3 spiller som kan måle seg med ipoden? Eneste konkurenten er jo nesten bare Zen, men den har jo fedme-problemer spør du meg... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har du vurdert å bli ein sonn proff tester eller? Sinnsykt bra test... synd at jeg er ikkje noe apple fan Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Hadde ikke hatt noe imot å bli tester for hw for å si det sånn (hint hint, ledern'e av hw ) Endret 2. september 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Bra test christian Stolt av deg Leste ferdig alt nå Må fordøye litt og litt Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 ja...så mye tekst må nok taes over perioder Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ja. Du har skrevet sykt mye Synd at det ikke er så mange som leser den nå ... Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Sinnsykt bra test..Ingen som har tenkt å teste de nye 4gen da? eller Ipod Photo..? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 skal gjøre det når jeg eventuelt bytter ut den gamle Hadde forresten skrekk-opplevelse med ipoden i helgen..knappene virket plutselig ikke , men etter mye fram og tilbake så funker de heldigvis igjen nå Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Dette passer vel her: Ville dere kjøpt den nye zen mp3en??? Tror jeg skal kjøpe denne!! Endret 29. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 mener du zen micro? eller zen touch? sistnevnte hadde vel hw en test om for ett par dager siden Lenke til kommentar
hemo Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ingen som har tenkt å teste de nye 4gen da? eller Ipod Photo..? Joda.. det kan vi.. Du kan jo sei kva du syns om denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=11856 ..kanskje vi kan laga ein artikkel om iPod Photo også, om nokon set pris på den første artikkelen, då... (evt. kjem med forbetringsforslag) Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Denne testen var jo nesten pR0. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dette var nydelig Cws ! du har et skrivetalent og det vet absolutt alle som har lest dette inlegget. Jeg fikk plutselig mye mer lyst på en ipod, men har selfølgelig ikke råd Fortsett sånn! Mvh Jimmy jeg har iRiver ihp 120. den ROCKS. ipod suger etter min mening. kjøp iRiver. De er regnet som mp3-kongen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Sinnsykt bra test..Ingen som har tenkt å teste de nye 4gen da? eller Ipod Photo..? Jeg har en 4gen pod. Fungerer aldeles strålende, men jeg har for lite peiling til å teste. kjøp iRiver. De er regnet som mp3-kongen Det er vel strengt tatt iPod som er regnet for å være mp3-kongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå