henriklh Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er på jakt etter stille (!) og romslig miditower kabinett med minst 350 W PSU. Det må være lavere enn 60cm. Har sett litt på Antec Sonata som har fått bra kritikk på hw.no - men så ser Antec SLK3700BQE ut til å få bedre kritikk (sjekk silentpcreview). Jeg har også snust litt på Compucase 6926. Jeg har sansen for 12cm på 5V, og er litt skeptisk til kabinett som har mange 8cm vifter, som LianLi m.fl. Jeg vil ha demping for disker, og vifter bør helst ha mykt oppheng. Dør er sikkert fint - demper litt til, og kjedelige hvite fronter synes ikke. Pris er ikke viktigst, men trenger ikke en fancy alu-kasse. Denne PC skal ikke flyttes på. Noen andre forslag eller kommentarer til de tre jeg har identifisert over? Lenke til kommentar
kerog Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Antec Sonata ser bra ut og da er det bare en som jeg synes direkt overgår Lian Li 6070A eller B. Jeg tror det er personlig smak som teller og da blir det opp til deg. Lenke til kommentar
henriklh Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Det ser ut til at den Lian Li har dårlig luftgjennomstrømning. Da blir det mye skjæring i vifteområdene. Fint hvis det finnes en som jeg ikke trenger mod'e. Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har nylig anskaffet meg et av disse Aopen H600B *knegg, knegg* (Jeg anbefaler å skjære ut metallet som blokkerer luftgjennomstrømmning for kabinettviftene) Er svært fornøyd med kabinettet og strømforsyningen som følger med (350 watt) er verdt 600kr (da hele sulamitten koster rett over 700 - lappen) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har nylig anskaffet meg et av disse Aopen H600B *knegg, knegg*(Jeg anbefaler å skjære ut metallet som blokkerer luftgjennomstrømmning for kabinettviftene) Er svært fornøyd med kabinettet og strømforsyningen som følger med (350 watt) er verdt 600kr (da hele sulamitten koster rett over 700 - lappen) Kjøp det.. Mye skrøyting på deg Fnygaa Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Antec Sonata er ikke av de mest romslige kabinettene. Men greit nok er det jo. Litt problem med å montere det hadde jeg men det gikk jo rimelig fint. Ellers kan jeg skryte av stillheten i rommet etter at jeg skifta ut gamle kabinettet mitt med Sonata. Folk som klager over at Seagate disker bråker når de jobber har ikke Sonata. (Glimrende løsning på harddiskene) pluss en stoor 120 mm stillegående kabbisvifte og enkle skinnesystem på 5.5" brønnene for enkel demontering og montering. (det samme på Harddiskbrønnene) Lenke til kommentar
kerog Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Lian Li har to inn vifter foran og en til å hjelpe varmen ut bak, jeg har nettopp montert et slikt og ble fornøyd (satte inn to ekstra ut vifter bak). Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har Lian Li PC6070B med MIST Aurora 350W (som er en "forbedret" F/S) og er storførnøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå