Treblad Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Så, er du god? Hva er dine spillespesialiteter? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Er god som sniper, engeeneer og medic. Lenke til kommentar
Explozivo Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Søker også Battlefield clan. Er god som pilot. Får alltid høy score med et BF109 F, Zero, eller P51D B Mustang. Meget flink til 'dogfights', og ganske god til å bombe tanks og annet. Er som oftest engineer (lander og fikser flyet), sniper eller anti-kjøretøy. Er også ganske god med Tigeren. Spiller som regel det originale Battlefield, men jeg har Road to Rome og Desert Combat 0.7. Så hvis det er noen som trenger luftstøtte, er jeg ledig... mvh. Rævskjegg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hm. Personlig vil jeg påstå at folk som kaller scout-klassen for 'sniper' har misforstått hele poenget. Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hm. Personlig vil jeg påstå at folk som kaller scout-klassen for 'sniper' har misforstått hele poenget. Kommer vel av på om det er artilleri på mappet... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Hm. Personlig vil jeg påstå at folk som kaller scout-klassen for 'sniper' har misforstått hele poenget. vi vet du er gay Lenke til kommentar
Explozivo Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Så med andre ord er det ingen som vet noe om klaner som trenger folk? Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Så med andre ord er det ingen som vet noe om klaner som trenger folk? Begynn å henge på #battlefield.no @ Quakenet hvis du vil finne klaner som trenger folk. Da skulle det ikke være veldig vanskelig å finne en klan dersom du har skillz. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hm. Personlig vil jeg påstå at folk som kaller scout-klassen for 'sniper' har misforstått hele poenget. vi vet du er gay Og nå vet vi at du har blitt advart for dette og vi håper å slippe se slike igjen. Tusen takk Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 vi trenger medlemmer, www.woa-clan.com Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 gå inn her eller kontakt oss på #[email protected] vi har bf og cod divisioner. med folk fra hele europa.. lista på conquest ladder i clan base. ta en tur innom da.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 #milorg.bf trenger folk, høye krav men mye kos når en først er gjennom Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ta en tur innom oss.. vi trenger en god pilot. minimumsalder er 17. Vi spiller kun Desert Combat.. TLL Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Knock-out søker nye medlemer. er en ganske ny clan og har bare 7 medlemer til nå. Piloter er det vi trenger aller mest, men vi er åpene for alt... K.O @ quakenet om du vil ha mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå