Brack Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er det mulighet for å bruke en annen ruter enn den som man får med? Har en trådløs liggende som jeg kunne tenke meg å kople opp med, men man må jo aktivere den, så jeg er litt usikker på om det fungerer. Noen som har erfaring med dette? Har en Netopia router nå... Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Du MÅ bruke den som følger med! Eller en av samme type! Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Men kan du ikke koble den trådløse opp imot NGT-routeren? (få satt opp den trådløse til å fungere som en bridge) Kanskje det vil fungere å sette opp NGT-routeren til å videresende alle forespørsler på alle porter til den trådløses ip-adresse? Sikkert noen andre her som vet det. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Nå har jeg koplet den trådløse ETTER den fra NGT, men blir tungvint.. Har problemer med å åpne porter osv. Derfor jeg vil ha den fra NGT fjernet.. om mulig. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det skal ikke være noe problem med å åpne porter osv, har gjort det med stort hell på min Netopia router. Finn ut hvilken type router du har og søk etter navnet + åpne porter (eller liknende) på forumet og goolge.com. Finnes mange som har laget diverse brukerveiledninger for de forskjellige typene routere. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Får til å åpne når jeg kopler meg rett på routeren. Men når jeg kopler meg på den trådløse routeren som er koplet på NGT routeren, så blir det kluss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå