10owen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei...skal anskaffe meg et brenneprogram for DVD. Hvilket er best? Er det beste dyrest ? Henger pris og kvalitet sammen ? Kan det lastes ned fra nett ? Takker for svar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Tenker du på å kopiere DVD-plater, eller å brenne ut en hel haug med divx, eller hva skal du bruke det til? Kan det lastes ned fra nett ? Alt kan lastes ned fra nett, men dessverre er bare brøkdelen lovlig Lenke til kommentar
10owen Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Skal bruke det til allt det du ramser opp der, men mest til bilder og video Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Vel... kan vel teste Nero 6 + NeroVision Express. Har hørt mye bra om NV Express, men har ikke fått testa det... Er ikke helt sikker på om du kan kopiere DVD-plater, men for å kopiere kan du jo kjøpe deg 321-studios DVD X Copy før det blir ulovlig å kjøpe det! Veit ikke om du vasser i gryn jeg Lenke til kommentar
PunkerGompen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) DVDShrink: Hendig program som kan krympe en DVD film til å passe på en 4,7 GB DVD plate. Gratis er det også... Link: http://www.dvdshrink.org/where.html DVDDecrypter: Du kan "rippe" hele DVD'en i full kvalitet...kan også lage images av en dvd, samt brenne images. Om DVDShrink ikke tar en DVD, så gjør denne det, og da kan du bruke DVDShrink etterpå til å tilpasse DVD'en for en 4,7 GB plate... Gratis er også denne, link: http://www.dvddecrypter.com/ Lykke til med sikkerhetskopieringen PG Endret 22. februar 2004 av PunkerGompen Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Programmene som er nevnt er bra, og selv bruker jeg Nero. Men det koster penger. Ønsker du gratisalternativer, finner du tips om det her (hos DinSide). Edit: Feilpost forresten. Programvare hadde vel passet bedre. Endret 22. februar 2004 av lysbryter Lenke til kommentar
10owen Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Hva koster nero 6 da ? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ser ut til at nyeste versjon koster mellom 600 og 700 kroner. Du kan laste ned gratis prøveversjon (30 dager?) fra produsentens nettside. Lenke til kommentar
10owen Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Takker så mykje...........kjøper meg ein NERO 6 jeg Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har et lignende spørsmål så jeg poster det her jeg. Har no filmer som vi lagde på skolen i forbindelse med et prosjekt.. Skulle hatt de på dvd, i dvd format. (Altså .VOB osv.) Er det no lette programmer som la deg konvertere AVI og evt. MPEG til dvd format ? Takker for svar Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Takker så mykje...........kjøper meg ein NERO 6 jeg Du vil nok bli fornøyd - programmet kan brukes til det meste. NB! Husk at det er lisensen du betaler for, selve programmet kan du laste ned nyeste versjon av på linken jeg ga deg i sted. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har et lignende spørsmål så jeg poster det her jeg. Har no filmer som vi lagde på skolen i forbindelse med et prosjekt.. Skulle hatt de på dvd, i dvd format. (Altså .VOB osv.) Er det no lette programmer som la deg konvertere AVI og evt. MPEG til dvd format ? Takker for svar Er mange poster om dette i forumet. Jeg foretok bare et søk, har ikke lest postene, men du vil sikkert finne noen gode råd der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Program er for Programvare avdelingen av forumet. Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå