Talker Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ja hva skal jeg velge? Skal vel ha vannblokk på cpu, gpu og chipset.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det har ikke kommet noen tester av MIST Tsunami ennå, så det er jaggu ikke godt å svare på. Det kan være lurt å vente litt til Antarctica kommer i butikkene også, med tanke på hvordan blokken ser ut tror jeg den yter ganske mye mer enn hva standard waterchill kjøleblokk gjør. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 noen som vet om det er noen test på vei eller? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Venter på test selv av Antarctia kittet til Asetek. Er SKIKKELIG keen på det. Kommer vel snart håper jeg i og med at det standard-settet deres er rimelig greit, så tror jeg at Antarctica settet deres kommer itl å rocke. med dual radiator, 2xpapst 120mm, blir morosmt:D Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ville ventet på WaterChill Antarctia settet, vil tro dette er bedre enn mist settet. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 men det nye settet blir vel ganske dyrt da.. noe sted jeg kam lese eller se på dette settet? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Akkurat dette står jeg også ovenfor, men jeg tror det blir MIST. Dette er fordi pumpa for det første er hundre ganger bedre, og er mikroprosessorstyrt. En annen ting er at Waterchill bruker hurtiggkoblinger, som jeg helst vil holde meg unna. En tredje ting er at vanntanken er mye bedre, og ser 100 ganger kulere ut spør du meg. Men, vannblokken vet jeg ikke hvor god er. Skulle likt og se en test av den... Lenke til kommentar
restrict Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Akkurat dette står jeg også ovenfor, men jeg tror det blir MIST. Dette er fordi pumpa for det første er hundre ganger bedre, og er mikroprosessorstyrt. En annen ting er at Waterchill bruker hurtiggkoblinger, som jeg helst vil holde meg unna. En tredje ting er at vanntanken er mye bedre, og ser 100 ganger kulere ut spør du meg. Men, vannblokken vet jeg ikke hvor god er. Skulle likt og se en test av den... Det ligger jo en test av vannblokken til MIST her Lenke til kommentar
jankr Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) I WaterChill testen her på OK bli det hevdet at det er raddisen som er flaskehalsen hos WaterChill. Med Antartica-blokken og større rad bør det jo bli bra men det nye settet blir vel ganske dyrt da..noe sted jeg kam lese eller se på dette settet? Du må nok ut med ca 3 lapper (CPU, GPU og Chipset). Du kan lese om settet på Astek sine sider Der er det og linker til forhandlere Artikkel om Antartika finnes her http://www.ocshoot.no/wcantarctica.htm Endret 11. mars 2004 av jankr Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Akkurat dette står jeg også ovenfor, men jeg tror det blir MIST. Dette er fordi pumpa for det første er hundre ganger bedre, og er mikroprosessorstyrt. En annen ting er at Waterchill bruker hurtiggkoblinger, som jeg helst vil holde meg unna. En tredje ting er at vanntanken er mye bedre, og ser 100 ganger kulere ut spør du meg. Men, vannblokken vet jeg ikke hvor god er. Skulle likt og se en test av den... Det ligger jo en test av vannblokken til MIST her Det der er socket 478 kjøleren. Jeg har AMD, og kjøleren i AMD er helt annerledes. På bilder kan jeg se at det bla. er avrundede hjørner i socket A versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå