joZa Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg er altså helt ny i premiere, men har støtt på et problem. Bildet blir helt forvrengt når jeg redigerer. Det merkelige er at det har virket før. Så plutselig ble det forvrengt når jeg la det ned på storyline, og nå er det forvrengt når jeg skal klippe også. Noen som vet hva som er galt? Jeg bruker et ca 4 år gammelt Panasonic DV-kamera hvis det betyr noe. Her har dere et bilde, så kan dere se hvordan det ser ut: Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Du får prøve å lokalisere feilen ved å gå gjennom: *avspilling rett på kamera? *Firewirekabel OK? *Blir filene lagret korrekt på harddisken? *Er det rett og slett Premiere? Om det er sistnevnte er det vel ikke noe annet å gjøre enn å gå i adobe.com sine forum og klage og vise til dette bildet.... Det skal jo ikke se sånn ut.... For å si det mildt lykke til. Lenke til kommentar
joZa Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Det fungerer helt fint i andre programmer, Pinnacle Liquid Edition og det som følger med XP. Det rare er at det virket før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå