DaRe_deVIl Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 PCen min har vært litt rar en stund nå, og jeg har ikke fått ordna det. Mange ganger når jeg starter opp applikasjoner (gjelder både spill, og programmer som IE6, Ad-Aware o.l) Så henger den seg opp fra ca 10- 30 sek.. Det er ganske irriterende. Og enkelte sider fungerer ikke ordentlig på IE6, f.eks kan ikke legge inn kommentarer, innlegg, se på forum og slikt. Har tatt en viruscan, og kjør ad-aware, men det har ikke hjulpet noe særlig, noen ideer til flere ting jeg kan kjøre for å "renske opp"? Eller noen andre ideer til hva som bør gjøres? Vil gjerne unngå å formatere, men må man så må jeg mvh HKoN- PS : Beklager for det i sta da Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvordan ser strøm altrernativene ut? har du på strømsparing? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Åssen kan jeg sjekke det da?, strømforsyningen er ikke den sterkeste, men det er en 300w. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du kan prøve å poste i rett forum. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå