Xe-Dingo Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) jeg har et veldig primitivt spørsmål. Jeg skal si dette på en slik måte så jeg ikke driter meg ut ..... Hvordan tar jeg opp over det jeg har tatt før på dv kameraet. Når jeg vil filme/(eksportere fra Premiere) nekter den å ta opp. Jeg vil tro det er en sperre.. men jeg finner den ikke... noen som vet hva den heter... eller finnes den (noe som jeg tviler på ) ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen Bare fordi du synes spørsålet er primitivt behøver ikke topic å være dett - Blib## Endret 22. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Normalt skal det bare være å ta over det som allerede er på tapen, som om tapen var ny. Men det kan være at du har skyvd skrivebeskyttelses-tappen på selve tapen til siden. Da vil den ikke ta over det som allerede er på tapen. Den ligger på den langsiden av tapen som ikke har luke, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå