Gå til innhold

Amobil.no: mobil grandiosa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så den kke før nå, jeg var ute - hvorfor ingen andre tok den kan jeg bare gjette: Så den ikke de heller?

Jeg valgte også å ikke flytte den litt i avsky for at dere ikke tok initiativet til å flytte dere over selv og fordi den selv på Off Topic ville blitt regnet som SPAM og ville blitt stengt. Slik som dere holdt på burde dere postet i SO3 og jeg har ingen mulighet til å integrere disse to postene.

Lenke til kommentar

Du kan ikkje seriøst meine at ingen av dei 30 moderatorane me har her ikkje såg den tråden. Eg rapporterte den eg, men ingenting skjedde, eg sa også at den burde bli flytta, men ingenting skjedde.

Dessuten kan eg ikkje flytte tråder, derfor flytta eg den ikkje.

Dessuten har den vore her lenge nå og er stadig langt opp på "Siste 24 timer"

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Du kan ikkje seriøst meine at ingen av dei 30 moderatorane me har her ikkje såg den tråden. Eg rapporterte den eg, men ingenting skjedde, eg sa også at den burde bli flytta, men ingenting skjedde.

Tja, noen moderatorer har ikke rettigheter på Amobil sitt forum, noen var ikke online, noen "hører ikke hjemme der" og holder seg til sitt område av forumet, noen var ute, noen var borte og totalt sett kan det ha vært grunnene. Men jeg vet ikke. Vi får vente og se om noen andre svarer.

Jeg sa heller ikke at du skulle flytte tråden, men t dere kunne flytte dere selv ;)

Lenke til kommentar

Jeg rapporterte den også. Emnet inneholdt alt fra person angrep til off topic prat som ikke har noe med mobiler å gjøre. Jeg la også merke til at det var flere moderatorer som var innom det emnet.

Lenke til kommentar

Blib: For no idiotisk... bare SE hvor lenge den tråden har vært... Jeg er sikker på at over 10 andre TOPICER har blitt STENGT ellr FLYTTET... Mao. moderatorne må ha sett at den topicen... men altså; nothing...

Bla. så har jeg gang på gang observert at ZeR0 og andre moderatorer har lest topicen (fordi d sto ZeR0 helt nederst ved nicket miit og noen andres... :p )

Jeg tror sikkert dere har motatt over 10 raporteringer på den posten... (jeg gidda ikke å gjøre d; d holder jo med at en gjør d... :roll: )

Har ikke noe spesielt imot at den ble stengt; men d du begynner å si nå: er bare tullball!! Kan ikke du bare si at soviet fortsatt eksisterer... For jeg tror deg akkurat like mye da :p mao: 0 poeng!

Selv du har stengt 2-3 topicer DAGER før du stengte den grandis topicen.

Jeg valgte også å ikke flytte den litt i avsky for at dere ikke tok initiativet til å flytte dere over selv og fordi den selv på Off Topic ville blitt regnet som SPAM og ville blitt stengt.

jorda er flat den og nå da... :roll:

se her:

snart blir vel denne flyttet til -->søppel
Når stenger de denne tråden/ eller flytter den til søppel???

gidder ikke å lete mer; vet at d særlig på enden av tråden finnes flere sånne hint.. og klare meldinger til moddene...

Dette beviser at du bare snakker tullball og ikke gjør litt bakgrunnsarbeid... :p

no hard feelings; men hater når folk bare snakker sprøyt og tull... ;)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri i verden sagt at den eneste grunnen til at den ikke ble stengt var fordi ingen så den. Vær så snill å les hva jeg skriver!

Som sagt så har ikke alle moderatorer mulighet til å moderere over alt eller de "hører ikke hjemme der".

For å fp en bedre løsning på dette her da vil jeg be brukere av Amobil sitt foum å heller enten sende meg en PM eller melding i MSN hvis dere ser en post dere vanligvis ville rapportert i amobilforumet, hvis dere ikke vil bruke den featuren. For jeg holder meg ofte i det forumet og kommer til å gripe inn som jeg har gjort de siste dagene! :D

Lenke til kommentar
Jeg har aldri i verden sagt at den eneste grunnen til at den ikke ble stengt var fordi ingen så den. Vær så snill å les hva jeg skriver!
Jeg så den kke før nå, jeg var ute - hvorfor ingen andre tok den kan jeg bare gjette: Så den ikke de heller?

:dontgetit: ? Det er jo sagt at fleire moderatorar var inne på tråden og såg den. Og ein tråd på 19 sider som emnet "Mobil Grandiosa theme" er det umulig å unngå. Dersom moderatorene ikkje har autoritet til det kan dei da sei i frå til dei som har det. Og kva med rapporteringene som vart sendt inn da?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
:dontgetit: ? Det er jo sagt at fleire moderatorar var inne på tråden og såg den. Og ein tråd på 19 sider som emnet "Mobil Grandiosa theme" er det umulig å unngå. Dersom moderatorene ikkje har autoritet til det kan dei da sei i frå til dei som har det. Og kva med rapporteringene som vart sendt inn da?

Tja, noen moderatorer har ikke rettigheter på Amobil sitt forum, noen var ikke online, noen "hører ikke hjemme der" og holder seg til sitt område av forumet, noen var ute, noen var borte og totalt sett kan det ha vært grunnene. Men jeg vet ikke. Vi får vente og se om noen andre svarer.

Jeg har sagt mer enn bare to utsagn i tråden, vennligst les litt mer gjennom ting før du kritiserer ;)

Det du nå tar opp har jeg ingenting med. Jeg kan heller ikke svare på spørsmålet hvorfor den ikke ble stengt, jeg bare gjetter. Hvis du virkelig er interresert i et svar bør dere ta det opp med forumstyret @ [email protected] og se om de kan hjelpe deg.

Men jeg tror uansett jeg har en siste ting å si: Jeg er, iallefall per i dag, den eneste moderatoren som modererer på Amobil sitt forum. Dere kan sikkert få hevet over et par av de andre brukermoderatorene hvis dere gir klar beskjed om dette til forumstyret også. Men la oss nå annta at jeg er den eneste. Før meg har Zer0 moderert kanskje totalt 2 poster her (Som jeg har sett, beklager hvis jeg tar skikkelig feil her) og ingen andre moderatorer har beveget seg her. Så når jeg da stakk ut for to timer var det ingen med autoritet å rapportere til. Min gjetning iallefall.

Så, jeg ber dere enten sende en post til forumstyret hvor dere ber om at flere av moderatorene beveger seg hit i blant, eller sender rapportene i PM til meg. Pokker ta, send de som emails hvis dere absolutt vil! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...