KompleX Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 De vil ikke snakke med meg. Bare sender meg til lederen som ikke vil ha noe med meg å gjøre han heller. Hvordan får man dem til å snakke? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Uh.. hva sier skjefen? Du skal liksom gjørra noen quests for han før de snakker med deg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Snakk med sjefen i Fort Frostmoth.. Etter en stund får du faktisk i oppdrag å dra opp dit får å snakke med dem.. Men denne gangen får du med deg en eller annen hodeskalle, som skal vise dem at du er venn av Skaal elsn.. Lykke til Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Snakk med sjefen i Fort Frostmoth.. Etter en stund får du faktisk i oppdrag å dra opp dit får å snakke med dem.. Men denne gangen får du med deg en eller annen hodeskalle, som skal vise dem at du er venn av Skaal elsn.. Lykke til Sjefen på Frostmoth? Han har jeg vel drept. Eller er det en sjef over sjefen? (Husker ikke navnet i farta, men han som først gir deg i oppdrag å begynne på Raven Rock ikke sant?) EDIT: Nevermind... Fant det ut. Men etter at Frostmoth har blitt angrepet finner jeg ikke han Lucius karen... EDIT2: Nevermind det å. fant det ut ja... Endret 24. februar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Nei, han "Lucius fyren" blir bortført av noen slemme, slemme skapninger.. Husker ikke helt, men snakk med nestkommanderende i Fort Frostmoth.. Uansett skal du senere snakke med Skaal folka, så skal de hjelpe deg.. btw: jeg tror det er sånn.. husker ikke helt, sry Endret 23. februar 2004 av Volcov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå