endrebjo Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Har tenkt å sette sammen en kjøler for å få skikkelig kjøling til min XP2500. Vil alt dette passe sammen med tanke på mottrykk, størrelse, kjøling osv.?? Swiftech CPU kjøler MCX462V, u/ vifte Thermatake Ducting Mod for 80mm vifte, transp. Fanadapter 80mm --> 120mm, transp. Titan vifte 120mm, alumn. 134m³/t, 30dBA (Noen som har prøvd ) (Kanskje sløyfe nr. 2) Forbedringer mottas gjerne. Endret 22. februar 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) det skal nok gå....bruker selv en ribbe med et adpter (60-80mm) og en TT Smart Fan på toppen. null problemer, og kjøler mye bedre pågrunn av at du får utnyttet "dødpunktet" rett under viften EDIT: tror nok ikke nr.2 er nødvendig nei... Endret 22. februar 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 tviler på at 2 er nødvendig. men stilig blir d så vis du tenkter på design Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 tviler på at 2 er nødvendig. men stilig blir d så vis du tenkter på design Tenkte litt design også med tanke på vifte og stæsj. Noen som vet om en bra viftestyring til én vifte (til overstående), siden den sikkert vil lage en del støy. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Selv bruker jeg Sunbeam Rheobus, kjøpt på microplex... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Selv bruker jeg Sunbeam Rheobus, kjøpt på microplex... Har en Sunbeam Rheobus også , men der er alle "portene" opptatt så jeg tenkte på en liten dings som jeg kan putte i 3,5" brønn eller noe sånt (ser at det følger med på Thermaltake Volcano 12 og Cooler Master Aero 7+). Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Sikker på at det ikke blir for tungt? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Selv bruker jeg Sunbeam Rheobus, kjøpt på microplex... Har en Sunbeam Rheobus også , men der er alle "portene" opptatt så jeg tenkte på en liten dings som jeg kan putte i 3,5" brønn eller noe sånt (ser at det følger med på Thermaltake Volcano 12 og Cooler Master Aero 7+). Du kan jo koble flere vifter på en kanal, kan du ikke? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 2 er får å få bort død-rommet til vifta og med fan adapter er det allerede borte Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Sikker på at det ikke blir for tungt? Det er jo bare ribbe (og kanskje litt vifte) som veier noe særlig, det andre er jo bare noe sånt plexi-liknende greier så jeg håper det går bra. Lenke til kommentar
korny Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 den kjøleren kommer til og bli ekstremt høy, tviler egentlig på at du får plass. du trenger ikke ducting mod når du har fan adapter. PS har ducting mod selv. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Husk at jo lengre ut den går jo tyngre blir det for socketfeste! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Husk at jo lengre ut den går jo tyngre blir det for socketfeste! Går det an å feste den kjøleren i de skruehullene rundt prosessoren da?? Ser litt fett ut når den er så høy da Lenke til kommentar
Leon Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 ja. kjøleren har hull i kantene, slik at du kan bruke hullene rundt socketen til å feste kjøleren Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Kan en ikke benytte Fanmate for å regulere hastigheten? Lenke til kommentar
LaFleur Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Finnes den noen oppdatering her? Hvordan fungerete det? Fikk du plass? I prinsippet høres det jo smart ut å bruke 120mm til CPU vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå