Stor Oddnoga Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Fant ikke noe tidligere post om dette, men vis meg gjerne den hvis den finnes. Er bare interessert i å vite hvor mye dere har klart å klokke P4 prosessor i Shuttelen deres. Holder på så smått nå, har kun byttet ut standardviften med en Enermax jeg har hatt liggende. Lager litt mer lyd, men kjøler bedre. Se profil for specs. Min P4 2.8c kjører nå på 3315mhz, volt på 1,55 og ligger på 47 grader idle med kjøleren på medium. Må si jeg er sinnsykt fornøyd. Hadde aldri forventet å få et stabilt system med denne hastigheten i en Shuttle. Hva har dere klart? Endret 22. februar 2004 av Swag Lenke til kommentar
Luv Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 p4. 2.66Ghz @ 3.2 GHz. Vet ikke volt, men kan edite etter en oppstart.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hvilken temperatur ligger cpu'en din på? Endret 24. februar 2004 av Swag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå