Framerate Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 jeg har 40-44c idel og 55c full load temp på cpun dette syntes jeg er mye så jeg har prøvd et par ting 1. installere kjøleren på nytt med AC5 (vet at den ikke funker 100% før etter 100 timer) 2. innstallert ny bios resultat: ingen samme temperatur er det noe mer jeg kan gjøre? hva er anbefalt temperatur på denne prosessortn? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 1) Du kan ikke stole på at temperaturene som vises av hovedkort og/eller BIOS er reelle. de er estimerte, og ofte temmelig feilestimerte. 2) Jeg har samme kjøler på en P4C 2.8 og er dypt imponert. Det har imidlertid skjedd at kjøleren kan bli løs i klipsen som holder den på plass, slik at kontakten mot CPU ikke blir så god som den skal være. Mener å ha sett noe på hw.no om dette, men finner det ikke igjen akkurat nå. 3) Denne kjøleren er temmelig ømfintlig mot støv som samler seg mellom kjøleribbene. Se her for mer info om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå