Ø.B. Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 jeg har da alltid brukt vipping jeg også, ellers går det jo treigt. Da kjører jeg heller på et hjul igjennom brettet enn uten å vippe altså Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Vipping ble lagt til i en senere versjon.. Orginalt hadde ikke spillet vipping, men det ble for vanskelig uten Elastomania er forresten en litt oppdatert versjon av spillet action super cross. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 nei Elastomania har alltid hatt vipping. Mulig Action Super Cross ikke hadde det helt i begynnelsen men det kan ikke ha vært lenge. Uansett skjønner jeg ikke hva slags versjon av elastomania du har fått tak i som ikke har vipping. Elastomania har alltid hatt det helt siden det kom ut. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Spillet hadde orginalt ikke vipping. Versjonen jeg har er med vipping, men jeg bruker det ikke Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 En tidlig versjon av across da? jaja, hvis du vil spille uten vipping så gjerne for meg. Men må være litt kjedelig det da, du får jo ikke sammenlignet rekordene dine med noen ettersom alle andre bruker vipping og dermed åpenbart knuser tidene dine. Dessuten mister du jo alle de akrobatiske elementene og muligheten til spektakulære triks og snarveier for å presse de siste hundredelene ut av banene. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 tror han som laga Across ikke hadde planer om "vipping". men fant ut at det ble for vanskelig. ell no men uansett ja, som Kristoffer sier, går glipp av noen herlige stunts. Noen som har laga noen kule trackmania brett som de kan uploade forresten? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 går glipp av noen herlige stunts?????!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg uploader noen replays imorgen.. dvs, når jeg våkner etter å ha lagt meg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 går glipp av noen herlige stunts?????!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg uploader noen replays imorgen.. dvs, når jeg våkner etter å ha lagt meg. er mye rar du kan gjøre med den sykkelen ja. hvis du ikke har sett internals replayene fra moposite, anbefaler jeg å tå en titt på de. http://moposite.com/downloads_replays_professional.php Er noen fine der Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Posten stenges da den åpenbart ikke lengre dreier seg om Trackmania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg