klokka Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har en ganske så irriterende problem på pc'en. Når jeg restarter maskina så virker ikke mus&tastatur. Da må jeg trykke inn reset knappen og da virker de igjen. Har forlenger på 10 m til begge enhetene, kanskje det kan være problemet? De er begge ps/2. Noen som vet om hvordan jeg får retta det? Kommer heller ikke inn til bios før jeg har trykka resetknappen. Hovedkort: Abit NF7-S v2.0 Strømforsyner er en chieftec med 360w maxload. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har forlenger på 10 m til begge enhetene, kanskje det kan være problemet? De er begge ps/2. Har aldri sett feilen, men hvis forlengerne er permanent ( ikke får sjekka uten ), så må det testes med standard... Lenke til kommentar
klokka Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Har forlenger på 10 m til begge enhetene, kanskje det kan være problemet? De er begge ps/2. Har aldri sett feilen, men hvis forlengerne er permanent ( ikke får sjekka uten ), så må det testes med standard... De virker helt greit når jeg tar forlengerne bort. Tenkte om det kan være en måte å få de til å virke normalt med forlengerne på. Ett eller annet med strøm eller noe... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 I egenskaper for mus/tastatur både i kontrollpanel og enhetsbehandling kan du variere aksellerasjon og hastighet/repetisjon ( uten 3D-effekter og skygger o.s.v. ) for å optimere interrupt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå