Gå til innhold

Nye hodetelefoner, hvilken?


Anbefalte innlegg

Skal ha nye hodetelefoner har vært og sett på disse beyerdynamic DT 331, må bare vente en ukes tid før jeg får litt mere lønn, sånn at jeg kan ta dem med hjem og teste :yes:

 

Noen som har lyst til å gi meg noen hint på andre gode merker og modeller i den prisklassen som er nevnt over.

 

Skal brukes til film, musikk og litt pc bruk. Men hovedsaklig film på sen kveldstid. Må ha litt lyd, når man skal se film.

 

Edit: legg gjerne med noen linker hvis dere gidder er litt lettere å se hva dere prater om ;)

 

Edit 2: Greit om man ikke ble så veldig klam på ørene etter en liten stund også. Har teste et på phillips som min broder har som koster en 800-900 kr, og med de så kjente jeg at jeg ble veldig fort klam på ørene. Snakker ca en halv times bruk...

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Grado SR-80 til SR125 er vel noe å satse på i SR serien, Koss Pro 4AAT er også gode hodetelefoner og Sennheiser.

 

 

Tror ikke du vil bli misfornøyd hvis du velger en av disse tre produsentene, legger du i 1500,- vil du nok uansett hvilken av disse tre være gode.

Lenke til kommentar
Endte opp med å kjøpe disse Grado SR-80, veldig fornøyd...

Godt valg.

Har selv Grado SR-80 og er knall fornøyd med dem. Masse volum og luft, samt god rund bass! :love:

Helt klart , også en av grunnen jeg gikk opp et par prisklasser når jeg skulle kjøpe hodetelefoner. Samme som selgeren på Akers Mic på ski sa. Og han brukte koss som et eksempel, på hvordan bassen ikke skulle være, bare buldre buldre. Omtrendt det samme som er problemet på hodetelefonen til min bror et par fra phillips, som jeg har brukt en del, veldig mye bass og lite ellers.

 

Grado SR-80 er det fyldig og god bass, diskanten er veldig bra. Gleder meg om et par tre månder når jeg har fått spilt dem inn :thumbup:

Lenke til kommentar
Det lille som kommer ut nå må de tåle, bedre en før. Jobber skift, prøve og se film "uten" lyd etter kl 22.00 på kvelden er ikke noe gøy. Film er best med mye lyd og det kan jeg ha nå...

Vet ikke om dette innlegget var rettet til mitt innlegg, men uasett, Grado-SR 80 er helt suverent til musikk, pc bruk og veldig god på film(helst via en god forsterker).

 

Angående at de er åpne betyr det kun noe hvis du har på høy lyd og ikke kan forstyrre de rundt deg. (f.eks på et biblotek, i timen eller på flyet).

 

 

:)

Lenke til kommentar

Det var det jeg mente, pleier og se mye film når jeg slutter på jobben og når man slutter kl 22.00 om kvelden, så kan man ikke spille så høyt jeg vil.

Og jeg vet hva "åpne" betyr. Og det jeg mente var at det lille av lyd som slipper ut det må de tåle. Og hvis de våkner av det så har man et dårlig sovehjerte...

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...