Blackster Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei. jeg har akkurat bestilt en bærbar for firmabruk. gikk for en intel pentium M 1,7ghz, istedet for en pentium 4m, håper jeg tok et riktig valg men uansett, så vil det dukke opp et lite problem, det er angående en mus til laptopen. jeg orker ikke å drasse med meg noen store greier, jeg har sett et par små mus, men vet veldig lite om dem er det noen som kan anbefale noen gode "mini" mus til laptoper. og finnes det forresten eksterne numpads som er trådløse?? blackster Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 og finnes det forresten eksterne numpads som er trådløse?? Et alternativ er å kjøpe denne:tastatur/mus-pakken Da får du trådløs numlock, tastatur og mus. Musen er kjempegod, men det er stor. Du valgte "riktig" cpu, ja Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 denne liten og grei... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) denne liten og grei... Hvis størrelse betyr mest, er det en meget god mus til størrelsen å være. Kan trygt annbefales. Det du burde gjøre, er å teste diverse muser i en butikk. Datamuser er en smaksak, så du burde teste den før du kjøper. Endret 22. februar 2004 av It's me Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 jeg synes at "mini muser" er ubehagelige å bruke.... Dessuten er det jo ikke så stor forskjell mellom en mine mus og en standard mus når du har den i bagen. Så jeg anbefaler å bruke vanlig mus men det er min personlige mening. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Svært enig med schloemi! Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 nå så jeg litt på denne da http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl altså poenget mitt er vel å være mobil. og ikke ha for mange ledninger eller være avhengig av dette. det må jo bli en optisk løsning egentlig, ikke interessert i vanlige trådløse greier. det kan godt være en med sånn "jojo" kabel, så lenge jeg kan sitte i senga mi og syssle med den oxo...så er jeg fornøyd jeg. det er tross alt ikke store plassen man har når man enten sitter isenga eller er ute på jobb. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Anbefaler Denne Tråndløsdonglen kan puttes inni musa når den ikke er i bruk, og hele greia er super praktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå