thhoff Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har du planer om å bruke linux på laptopen så må du belage deg på mye knot for å få wireless kortet til å funke. (ndiswrapper + windowsdrivere). Intel-idoetene har ikke sluppet noen linux drivere. Veit noen om det er vanskelig å selv bytte ut kortet med et annet, og sende møkkakortet tilbake til psdata? Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Intel kommer med drivere as we speak nå, så skulle ikke være noe problem... Lenke til kommentar
thhoff Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 hvilke kilder har du til å backe opp den påstanden? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hvilke kilder har du til å backe opp den påstanden? det lurer jeg på også Lenke til kommentar
uNF Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 de har jo sitti og kødda med de driverne i snart et år nå. Skulle nesten ikke tro det kom noe i det hele tatt.. Lenke til kommentar
knut Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 http://www.digi.no/php/art.php?id=100286 Lenke til kommentar
thhoff Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Intel har nå forpliktet seg til å utgi Linux-utgaver av viktig støtteprogramvare omtrent samtidig som Windows-utgavene blir gitt ut. Dette skal bli gjeldende fra slutten av 2004. Slutten av 2004. Bortsett fra det så står det heller ikke noe om at wlan driverene for 2100 kommer i nær fremtid. Lenke til kommentar
knut Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Det står at de skal lansere drivere for linux og windows samtidig fra desember 04, ikke at de skal komme med de første driverene til linux da. Jeg håper ihvertfall at det kommer intel wlan drivere iløpet av våren, muligens de kommer samtidig som det nye 2200bg kortet? Lenke til kommentar
thhoff Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 muligens =) uten at jeg vet når det kortet kommer. uansett så hjelper ikke det meg så mye nå. Lenke til kommentar
pipp Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Denne driveren funker til intel centrino netverkskortet (2100), http://ndiswrapper.sourceforge.net/ lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå