Fredrik Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Legger merke til at det er mange poster som stenges rundt i hardware forumet. Disse emnene er helt gode emner ofte men kanskje en smule feilpostet eller litt dårlig emnefelt. Da stenger moderatorer med den enkle begrunnelsen: Feilpostet\Elendig topic. Det vi får da er enda en post med samme innhold men kanskje med et bedre topic. Hadde det ikke vært bedre om moderatorene kunne vært så vennlige eller tatt seg tid til å skifte topic eller noe? Så slipper vi alt dette. Eksempler på tråder: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=210942 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=210887 <-- Hvor skulle denne vært hen egentlig? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=210818 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=210947 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=210940 Jeg synes det blir verre med alle disse stengte trådene. Endret 22. februar 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Den siste der var ihvertfall TVILSOM! Trenger ikke stenge en tråd selv om den ikke er skrevet helt etter boka da Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nå stenger vell karen snart denne posten også for dårlig emne.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 nå vet ikke jeg hvor lett/vanskelig det er å flytte en post i forhold til å stenge den. Men det som skjer når en post blir steng er at folk for en peiling på hva de skal ungå å gjøre for at deres fremtidige poster ikke skal bli stengt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er folk som mener at man lærer bedre hvis man faktisk må gjøre noe selv. Ved å gjøre alt for dem er det nemlig ikke sikker at de fatter det. Heh, nå skal jeg ikke si at jeg er en veeeeldig ivrig tilhenger av den troen, men vi har alle stengt noen tråder for topic. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvorfor er det enkelte ganger at den som har laget tråden får tips fra moderator om å forandre emnefelt, mens andre ganger bare stenger dere de med en gang? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 QUOTE (ptv- @ 22/02/2004 : 22:31) Hvorfor er det enkelte ganger at den som har laget tråden får tips fra moderator om å forandre emnefelt, mens andre ganger bare stenger dere de med en gang? Tror det har mye med at de gir nye brukere en sjangs. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 QUOTE (ptv- @ 22/02/2004 : 22:31) Hvorfor er det enkelte ganger at den som har laget tråden får tips fra moderator om å forandre emnefelt, mens andre ganger bare stenger dere de med en gang? Varierer fra moderator til moderator, tråd til tråd og alle mulige faktorer. Topic er god nok grunn til stenging men det er ikke feil av oss å bare endre den. Hvis du ønsker at vi kan skal stenge dem kan du ta kontakt med forumstyret på [email protected] Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Han nye karen sletter jo pokker meg alle tråder som finnes og da Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Jeg synes Blib har vært veldig flink til nå. er (litt) uenig i en stegning, men det får bli mellom han å meg og jeg gidder ikke å ta det opp. Lykke til, får vel kansje sende in litt mer rapporter igjen siden du er moddis nå. Hadde en periode hvor jeg brukte den funksjonen støtt og stadig, men hele tiden dukket det opp nye feilpostinger så jeg gadd ikke mer. edit: Det var vist gef som stengte en tråd jeg var litt uenig i. Så nå er du 110% clean fra min synsvinkel Endret 22. februar 2004 av jokki Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 QUOTE (ahpadt @ 22/02/2004 : 22:50) Han nye karen sletter jo pokker meg alle tråder som finnes og da Kan du utdype det? Har du sjekket "feilposter" -kategorien? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 QUOTE (yummy @ 22/02/2004 : 23:11) QUOTE (ahpadt @ 22/02/2004 : 22:50) Han nye karen sletter jo pokker meg alle tråder som finnes og da Kan du utdype det? Har du sjekket "feilposter" -kategorien? Its me *hint* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Har lagt merke til at Blib har forandret mange topics i det siste. Synes jeg er veldig fint. Bra jobba Blib, blir mer oversiktlig, og mindre stengte poster da... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 QUOTE (fredrikrb @ 26/02/2004 : 17:14) Har lagt merke til at Blib har forandret mange topics i det siste. Synes jeg er veldig fint. Bra jobba Blib, blir mer oversiktlig, og mindre stengte poster da... Blib gjør en glimrende jobb med å endre titler, men ikke tro at det betyr at tittel-regelen ikke er viktig. Alle bør skrive tittelen riktig og ikke forvente at en snill moderatør skal endre det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Selvfølgelig, men synes bare det er veldig bra at en moderator gjør det. Vet ikke om det er resultat av at jeg og noen andre har kommentert det men. Sånt liker vi, ikke bare stenging, som igjen resulterer i en ny tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg