mats A. Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har akkuratt filmet en familie film og jeg har tatt en del bilder med det digitale videokamera og jeg skal redigerefilmen. og da lurte ejg åp om jeg kunne på alle bildene i rekkefølge og vise de som en lysbilde fremvinsning på slutten av filmen??? Glad for alle svar Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det går fint. Legg stillbildene inn etter videoen på tidslinjen i videoredigeringsprogrammet ditt. ps. Bruk aldri bare store bokstaver i emnefeltet og forsøk å ha en meningsfull tittel... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Du kan jo begynne med å ha en litt bedre beskrivelse enn HJELP Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Akk, så fikk jeg ikke stengt den før du fikk en bra svar. Jaja, jeg stenger den allikevel og håper du lærer å lage en bedre topic neste gang - "HJELP" er nemlig ikke så voldsomt beskrivende ovenfor innholdet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg