svalbard Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) var inne på techline.no og fant et blåtann tastatur & mus som ligner logitech sitt diNovo til kun litt over 500kr. siden kan du finne her er dette en feil i fra techline eller er det bare et KJEMPE godt tilbud??? Endret 22. februar 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Dette er så absolutt feilpriset! Det skulle nok vært 1503kr istede for 503kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Så løp og kjøp! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Dette er så absolutt feilpriset! Det skulle nok vært 1503kr istede for 503kr. vist dette er feilpriset og du bestiller denne pakken til litt over 500kr. kan då techline annulere bestillingen din eller må de levere denne varen til den prisen??? lurer på dette før eg evnt. skal bestille.... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 var inne på komplett og søkte på samme navn der er det jo et helt annet tastatur. så jeg tror at dette er bare at techline bare har tatt beskrivelsen til diNovo på feilt tastatur. eller??? Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det står leveringstid ukjent så du må nok vente litt på denne pakken til denne prisen..Men det er er bare å bestille det,du vil få besjed før de sender hvis den er feilpriset.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) De har nå rettet opp prisen. Jeg bestillte, og fikk nylig en mail hvor de beklager feilen, og sier at jeg kan si ifra hvis jeg vil ha produktet likevel. Et prisavslag på nesten 2000kr måtte nesten bare være feil, men det er lov å prøve seg Endret 22. februar 2004 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå