svalbard Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hei. Sitter og lurer på om jeg skal kjøpe ny pc nå eller vente på alt dette nye som kommer ( PCI express, DDR-2 osv) er det noen vits i å spandere en ca. 8000 i en ny?? P.S er ny her, så er ikke sikker på om det er riktig postet... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) kva maskin har du no? Syns ikkje den er så forferdelig feilpostet, men moderatorene vil sikkert ha den på "Hjelp jeg skal ha ny PC" Endret 22. februar 2004 av zeph Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 har en gammel jobb pc. (dvs: P3800mhz, 256mb sdram, g2 t400) har tenkt å innvistere i en pc som klarer de nyeste spillene (HL2 osv.) og som holder en stund uten å måtte oppgradere i noe nytt nesten med en gang. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Vel, det kommer mye rart på datafronten i løpet at det neste halv-året, så jeg foreslår at du venter. Dessuten kommer nVidia med en ny chip snart, og da kommer prisene på dagens GPU'er til å falle kraftig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 vent. dagens priser kommer til å synke når nye chipsets osv havner på markedet, da får du nok muligheten til å gjøre et veldig godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå