LoS Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Orka ikke lese hele tråden, Vil bare si til trådstarter at en slik erfarings guide av noe slag hadde _virkelig_ vært på sin plass. Dette vil jo gi både + og - sider for alt som er av isp'er og folk kan ikke kverrulere med din egen erfaring når du ikke kan poste tilbake er selv på jakt etter ny isp. min er svindyr Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Prøv å avbestill noe fra telenor, da skal jeg love dere at det blir mye rot! Jeg avbestilte fasttelefonen i høst og trodde det skulle bli en grei sak. Joda, etter at jeg hadde avbestilt fasttelefonen så fikk jeg en ny regning for ny periode med fasttelefon + oppkobblingsavgift av telefonlinja Sendte da regningen i retur og skrev et kvast brev og lurte på hva dem egentlig drev med Fikk svar tilbake at de beklaget så mye og at jeg skulle bare se bort i fra denne regningen 3 uker senere kom det en ny regning der de krevde 50.- i gebyr (saksomkostninger) for den regningen jeg sendte i retur Aldri mer Telenor på meg! Endret 23. februar 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Har hatt Telenor i alle år (bortsett fra en kort tid med Tele2 når jeg hadde ISDN-linje å surfe på). Har til dags dato aldri hatt problemer med Telenor - hverken faktura, linje, kundeservice eller noe annet - og godt er det. Synes heller ikke bruk av telefon har vært dyrt noen gang, men det er kanskje fordi jeg har et litt annet bruk enn "ungdommen" av idag. Tellerskrittene synes jeg har vært billige jeg........... Dog har jeg Netcom for mobilen - siden den har bedre dekning i mine strøk (på hytta og fjellet osv....). Aldri vært plaget med telefonterror eller innpåslitne selgere heller - men så har jeg vært smart og hatt hemmelig nummer siden 1987 også da......... Endret 23. februar 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå