bergen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei Jeg la inn Norton internett sequrity 2003 på min nye maskin i går, men det har oppstått et problem. Jeg lot den automatisk søke opp program med internett tilgang og godkjente det meste. Men etter å ha slått av og på maskina noen ganger skulle jeg på nett og åpna IE. Men da kom en feilmelding om at siden var nede eller... osv. Dette skjedde uansett hvilken side jeg skulle inn på. Men når jeg skrudde av Norton gikk alt som normalt igjen. Jeg restarta maskina og da gikk alt som vanlig og IE fungerte som normalt selv med Norton på. Det har nå skjedd tre - fire ganger at jeg må skru av norton for å surfe, men det skal jo ikke være sånn!! Noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre for å slippe dette problemet og kunne surfe som jeg vil mens Norton fortsatt er på hele tiden?? Takk for alle svar... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Prøv å konfigurer internett-tilgangen manuelt for hvert program. Prøv deg frem med sikkerhetsnivået. Reinstallere er jo også en mulighet. Endret 22. februar 2004 av Opus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå