jendor Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har søkt litt rundt på forumet her og litt på Nokia sine sider... men det står ingen steder hvor store minnekort 6600 støtter Noen som vet? Jeg har et på 128Mb i den nå.. hadde vært litt bedre med et på 512Mb Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Veit at **noen** av de støtter 512. En kamerat har 512 MB, og en annen 256MB. Han som har 256mb får ikke 512mb'kortet tiln å funke i sin, så det er egentlig bare å prøve seg frem sier ejg. det litt forvirrende synes jeg.. Også synes jeg telefonene deres nblir litt trege når det overstiger 200MB.. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Takker for svar... kan bli en smule kjipt om det nye 512Mb kortet man har kjøpt ikke funker i telefonen da.... men går vel an å returnere hvis man kjøper i en nettbutikk. Noen som vet hva slags priser Lefdal har på MMC-minnekort? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Takker for svar... kan bli en smule kjipt om det nye 512Mb kortet man har kjøpt ikke funker i telefonen da.... men går vel an å returnere hvis man kjøper i en nettbutikk. Noen som vet hva slags priser Lefdal har på MMC-minnekort? De hadde ikke minnekort på Lefdal i Stavanger iallefall Tror det er lurere å gå i en butikk å prøve 512mb før du kjøper det Lenke til kommentar
jendor Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Det kan jo også være en ide... Er det noen andre som har erfaringer med 512Mb i en 6600 da? Hvilket merke fungerer? Kan jo være slik at noen merker fungerer, og andre merker ikke fungerer...? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 man sier at d avhenger av merke; deretter av størrelsen... over 200 mb. kan d starte å gå litt tregere... Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Tested MMC cards Ser ut som TEC 512 virker væffall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå