kent project Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er det noen som vet om en såkalt "tripteller" til datamskinen som viser hvor lenge den står på, og total tid. Eneste jeg vet om er til musen, som liksom teller antall meter den har gått. Men hadde vært fint med en Time teller til pc'n... Noen som har et stalltips? Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvilket OS kjører du? Lenke til kommentar
kent project Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Hvilket OS kjører du? OS = WinXP Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 i win2k bruker jeg uptime kommandoen i cmd, men du trenger resourcekit til det. Lenke til kommentar
kent project Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Windows uptime viser vel bare hvor lenge pc'n har stått på "denne" gangen.. Den lagrer vel ikke og bare fortsetter neste gang maskinen skrus på ? Hadde vært fint med en som "holder" på tiden... Takk så langt... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Hmm... Hva med denne da? Har ikke testet den selv, men det ser ut som den har en logg funksjon. http://www.rundegren.com/software/windowsuptime/ Endret 22. februar 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 På en bilrekvisita butikk(les: Biltema) får du kjøp en mekanisk timeteller som du kobler til 12V railen fra PSU. Sålenge PSU er på, teller denne ant. timer. Tipper de koster mellom 100-200 kroner? Ellers kan du gjøre som meg og rippe den av en gammel anleggsmaskin evt. hente den fra en gammel båt. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er det noen som vet om en såkalt "tripteller" til datamskinen som viser hvor lenge den står på, og total tid. Eneste jeg vet om er til musen, som liksom teller antall meter den har gått. Men hadde vært fint med en Time teller til pc'n... Noen som har et stalltips? Hvor fant du dette programmet til "muse meter teller"?? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er det noen som vet om en såkalt "tripteller" til datamskinen som viser hvor lenge den står på, og total tid. Eneste jeg vet om er til musen, som liksom teller antall meter den har gått. Men hadde vært fint med en Time teller til pc'n... Noen som har et stalltips? Hvor fant du dette programmet til "muse meter teller"?? Prøv her http://bmt.bewes.be Lenke til kommentar
kent project Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Er det noen som vet om en såkalt "tripteller" til datamskinen som viser hvor lenge den står på, og total tid. Eneste jeg vet om er til musen, som liksom teller antall meter den har gått. Men hadde vært fint med en Time teller til pc'n... Noen som har et stalltips? Hvor fant du dette programmet til "muse meter teller"?? Odometer finner du her på DOWNLOAD.com Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 -Feilpostet Dette har ingenting med hardware å gjøre, dette er software. Flyttes til Programvare forumet der den hører hjemme! Pass på neste gang at du poster riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå