ballemann Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 ja, vi venter vi når kommer disse bildene dine da? Balle Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ja, vi venter vi når kommer disse bildene dine da? Balle quoter meg selv... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Sorry har vært litt treigt i det siste, mest på grunn av at jeg ikke har fått sveisa.. Kommer snart som jeg har sagt flere gangeer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sorry har vært litt treigt i det siste, mest på grunn av at jeg ikke har fått sveisa.. Kommer snart som jeg har sagt flere gangeer Weeee, */Balle goes glede seg mod\* er det lenge til det blir update da? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kverna also goes *looking forward to update* mode Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noe nytt her.........? desverre men det kommer vel snart Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvorfor venter du ikke med worklog'n til du har alt klart? synes ikke noe om at de kommer poster om "kommende" worklog, det er ikke verdig! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvorfor venter du ikke med worklog'n til du har alt klart?synes ikke noe om at de kommer poster om "kommende" worklog, det er ikke verdig! der har du det men han har jo på en måte begynt... ? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har begynt, men jeg sliter med og få til ett nytt "tak" på en måte.. Når jeg får til det kommer det en ny update, har andre ting og holde på med også.. Sorry folks for at dere må vente litt. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves huh ? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Den som venter på noe godt venter j**** lenge, er min erfaring :-) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Den som venter på noe godt venter j**** lenge, er min erfaring :-) Skal prøve på at det ikke går så sinnsykt lenge.. Fikk et lite tilbake slag da jeg fann ut at han jeg egentlig skulle kjøpe et kabinett med skulle ha 600kr for det, koster normalt på webshop 300kr Elns så har jeg bestilt plexiglass, 2 kald katoder, casebadge, basic kit tror jeg det var ifra microplex, ligger her egentlig og bare slenger nå *edit post 400 Endret 14. mars 2004 av SirAnderz Lenke til kommentar
icer Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ja, Anders... Hmmmm, du er ikke gammel nok til å sveise.... Du kunne jo bare spurt meg etter batteri da... Men skal ikke komme her og betvile dine evner så jeg skal vere snill denne gangen Inni midten der kunne du jo ha plexiglass... Ellers fint prosjekt, men husk trenger du hjelp, hjelper det ikke å spørre meg =) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Joda jeg er gammel nok jeg Har tenkt på plexi der.. Har jo et plexi glas her som bare er her og surrer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Den som venter på noe godt venter j**** lenge, er min erfaring :-) ^ Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Har ikke kjøpt den Kleptoman inda house? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå