hans A Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvordan er kabinettet Chieftec Dragon Midi Tower. Det skal kombineres med Abit NF7 og CPU kjøleren Thermaltake Volcano 11 Kommer plaseringen av strømforsyningen i konfilkt med CPU/kjøleren? Eller er dette en god kombinasjon. Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Neida... ikke vist du setter cpu kjøleren på før du setter inn PSUen... D går fint det! Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) *Nam, nam* --> chieftec. Har selv hatt Chieftec Dragon Midi Tower et par år. Det er fin plass til CPU kjøleren du har valgt, men du må nok skru ut PSU for å montere CPU-kjøleren. (på en trygg måte *s* ) Endret 24. februar 2004 av Fnygaa Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 hva er max. cpu på abit kortet?? kjøpte en 2500+ barton ulåst som eg sku klokke til 3200+ men så vil ikke hovedkortet mitt at det skal gå (epox 8rda+) eller er det bare meg som er klossmajor?? ram timingsene jeg satt da jeg skulle teste om det gikk var 2.5 3 3 7 1x512 + 2x256 alle kortene er Twinmos cl 2.5 pc3200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå