Gå til innhold

Merker på skjermen

robermon

Anbefalte innlegg

Lurte på om flere hadde opplevd det samme problemet som meg;

Jeg får et firkantet avtrykk på skjermen min. Viser seg å komme fra den firkantede kanten rundt touchpaden. Når jeg klapper ned skjermen virker det som skjermen går ned i tastaturet på dette punktet, noe som gjør at skjermen på en måte blir slitt. Har prøvd å vaske det bort med rensemiddel, men det sitter ganske godt. Synes ikke veldig godt til vanlig men ser det veldig godt når skjermen er svart eller med mørke bilder. Begynner å bli ganske irriterende.

Er det noen andre som har opplevd dette?

Bør jeg klage?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjeddenoe lignende på Dell-maskinen jeg nettopp kjøpte. Men det kom en horisontal strek fra tastene. Det skjedde mens det var for mye trykk på den mens det stod i bærbarsekken (ironisk).

Det har jeg fått bort, heldigvis, og er veldig forsiktig med den nå. Det skjedde nok av å ha trykk på toppen. Den er ikke veldig sterk og kan lett bøyes innover med litt trykk på den.

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Det er dårlig konstruksjon av Dell, men neppe en klagegrunn. Ring dem, så skal de visst gi ut en liten rammesak, som MrNielsen sa.

Pleier du å bære pcen i en sekk eller bag? I så fall, får den kanskje for mye trykk på seg, slik at skjermen dultes nedi. Det burde ikke være slik, men siden det er et problem på m500, bør du finnet noe som beskytter skjermen.

Lenke til kommentar

Det er akkurat det som skjer. Har tenkt på å ha noe inni for å beskytte skjerme, men det blir nok ekstra trykk på selve skjermen om jeg gjør det, og jeg vil ikke risikere at skjermen ødelegges inni. Jeg bare pakker den inn bærbarsekken slik den ikke får særlig trykk på lokket. Det har ikke skjedd siden.

Lenke til kommentar

har hatt samme problem men det virker som om det kun er skitt. Får det lett av med en svært lite fuktig mikrofiberklut. Kommer av trykk på skjermen ja.

Det jeg lurer litt på er om det er dumt å legge noe mer i mellom og få enda mere trykk på skjermen. Til nå har jeg ikke fått riper.

Har en cl50

Lenke til kommentar

Går med bærbare i væske, som jeg ofte går med over skulderen så da blir det vel en del ekstra trykk på den når den "slår" mot ryggen/hoftene. Synes likevel det er en ting maskinen egentlig burde tåle. Har jo tross alt kjøpt en bærbar, da bør den kunne transporteres på annet enn gullfat. Tenkte jeg skulle prøve å legge litt filt mellom skjerm og tastatur. Filt er jo ganske tynt og mykt, og jeg tror ikke det lille ekstra trykket vil gjøre noen skade. Får ta en telefon til Dell også. Takk for hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...