nyttprosjekt Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei.. Er det noen som kan fortelle litt om fordeler/ulemper med ThemeXP? Bruker det mye ressurser? Blir det masse tull ved avinstallering? Er det noe forskjell på registrert versjon og gratis utgaven? Er ikke interessert hvis det bruker for mye kraft og skaper plunder.. Noen innspill? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Dette bruker veldig mye ressurser og pcen oppererer tregere, det er i alle fall min erfaring med Theme XP,WindowBlinds og diverser Stardock produkter. Det kan også oppstå litt plunder ved uninstallering. Så hvis du vil ha en rask pc og ikke en som tar 10 sek å komme inn på Internett Explorer så lar du være å legge inn themes Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Masse fancy themes er jo grafisk ressurskrevende, så du må ha en finfin CPU og et grafikkort av nyere standard hvis det ikke skal gå i sirup. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Masse fancy themes er jo grafisk ressurskrevende, så du må ha en finfin CPU og et grafikkort av nyere standard hvis det ikke skal gå i sirup. Med dette får du fortsatt ikke maks ytelse ut av systemet ditt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Theme XP = websiden Style XP = programmet Style XP bruker veldig lite ressurser i seg selv, men theme'et kan bruke litt ressurser, men det er veldig forskjellig fra theme til theme. Har du en noenlunde oppegående PC skal det være null problem å ha et snasent theme. Selv har jeg en fattig Duron 800 med 192mb RAM og kjører alltid ettellerannet theme. Merker ikke noen forskjell i ytelse fra standard teletubbie-land til et jeg har lastet ned. Endret 23. februar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det kommer jo an på til hvilken grad du styler den opp, f.eks jeg synes bare den standard Windows login greia bruker for lang tid. Skal du foreksempel ha masse dynamiske effekter så tar jo det en hel del ressurser fra minne. Merlin, jeg mente hvis du skulle nogenlunde ha det til å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå