[Protus] Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Heisann. Nylig ble over halvparten av alle mp3-filene på PCen min slettet. Jeg trodde jeg kunne bruke systemgjenopprettingen til å ordne opp i dette. Så jeg stilte altså klokken tilbake noen dager (er hellt sikker på at filene ikke var slettet på det tidspunktet jeg skrudde tilbake til.) M;en filene er å blir borte. Kan ikke systemgjennopretingen i windows ordne opp i slikt likevel + Forresten så fikk jeg beskjed like før jeg gjorde gjenopprettingen : Viktig! Før du fortsetter må du lagre endringene og lukke åpne programmer. Beskjeden var merket med rødt. Jeg hadde ingen åpne programmer på dette tidspunktet, men hvordan skulle jeg lagre endringene ? Hva menes med dette ? Kan dette ha noe å si for at filene mine er borte ? Var veldig usikker på hvor dette skulle postes, så dere for bare eventuellt flytte det. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 -Feilpostet Denne tråden skulle hvert i Windows forumet, dette har ingenting med Annet om hardware å gjøre! Flyttes til Windows forumet! Pass på neste gang at du poster riktig! Se deg godt rundt omkring, så slipper du å poste feil. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Systemgjennoppretting har bare med systemfiler åvgjøre, så de MP3 filene må du få tilbake ved hjelp av at recovery-program som GetDataBack. Det med at du skulle lagre endringer var hvis du hadde et word-dokument opp så måtte du lagre det for det ville ikke være der etterpå- Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Takker for svar så langt. Har lastet ned Getdataback, men jeg skjønner ikke så mye av det. Dessuten er det godt mulig at du må betale for å få noe særlig ut av det. Noen som har forslag til bedre program som er hellt gratis ? Men det er altså sikkert at et Recovery-program kan hente filene tilbake ? Må det ha vært installert før filene ble slettet, slik at det kunne registrere dette ? Kan et slikt program alltid hente tilbake slettede filer ? _Har brukt mye tid, energi og penger på å samle opp mp3-filer. Trassige greier visst dette ikke kan fikses. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Du må ihvertfall ikke installere et recoverprogram på den partisjonen du hadde filene på, da risikerer du å overskrive filene du skal redde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå