cock hammer Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Det er utpakka det ja Har det slått deg at en Doom III Beta faktisk kan pakkes til Rarfil(er) Da vil nok denne bli betydeligere mindre, ja ca på 620 meg. Half Life 2 betaen var jo på 1.4 gig compressed og utpakket: 4 gig, altså en fjerdedel av størrelsen ved å komprimere den. uttrykte meg kanskje litt dumt. E3 alphaen er på 364 mb pakka som rar filer ja. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hey, vi gjør alle feil Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 alt kan pakkes som rar filer, men hvor mye det hjelper er forskjellig. Rar filer fungerer best når du pakker inn ren tekst. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 alt kan pakkes som rar filer, men hvor mye det hjelper er forskjellig. Rar filer fungerer best når du pakker inn ren tekst. Ja det er sant men en fil på 1.4 gig compressed er som 3-4 gig uncompressed I dette tilfellet er det fullt mulig å pakke Doom III Beta på 628 Meg. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Gutta på en viss release side sa hele greia var fake og at det er snakk om en moddet versjon av den e3 leaken, det vil si IKKE en ny leak fra id. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Tror også at dette bare er tull da jeg har sjekket litt rundt på t****** sider. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Skal visst være den samme versjonen som alltid + noen hjemmelagede brett..i hvert fall det jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå