Gå til innhold

Doom III Beta lekket?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vore warez dersom det var linker til D3 på den sida, men det er det ikkje, og det er sagt på den sida:

we wont be posting any links , so please don't ask or post links! I will leave the comments section open for now! unless we get muppets posting links.
Lenke til kommentar
Dette er dessuten Warez og denne tråden er i fare for å bli stengt.

Hvorfor det? Dette er da en svært viktig sak. Om noen stenger denne tråden på grunn av warezdiskusjon er det ekstremt drøyt.

Men siden dette likevel bare er rykter tviler jeg egentlig på at de er sanne. Betaen sies å inneholde 14 brett og multiplayer. Det høres vel mye ut. Et sted må jo alt sammen komme fra også.

Lenke til kommentar
Sist gang jeg sa at S.T.A.L.K.E.R oblivion lost betaen var ute uten å poste link fikk jeg 10% advarselsnivå.

Virkelig? Det var da rart. Ta det opp med den aktuelle moderatoren, og se om dere kan få klaret opp litt.

Endret av tåa
Lenke til kommentar
Sist gang jeg sa at S.T.A.L.K.E.R oblivion lost betaen var ute uten å poste link fikk jeg 10% advarselsnivå.

Virkelig? Det var da rart. Ta det opp med den aktuelle moderatoren, og se om dere kan få klaret opp litt.

Synes moderator burde ta opp dette siden jeg ikke gidder meg bryet med å sutre til moderatorene. Men til topic: Er dette virkelig en beta og ikke bare den samme alphaen som vi alle har prøvd? :D Curious to know!

Lenke til kommentar
Men til topic: Er dette virkelig en beta og ikke bare den samme alphaen som vi alle har prøvd? :D Curious to know!

jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har prøvd doom 3 alpha-en. Det skulle da ikke være så veldig vanskelig å skille alpha-en og beta-en i følge changeloggen som snakket om en masse med nye maps++

Lenke til kommentar
Synes moderator burde ta opp dette siden jeg ikke gidder meg bryet med å sutre til moderatorene. Men til topic: Er dette virkelig en beta og ikke bare den samme alphaen som vi alle har prøvd?  :D Curious to know!

Hvis noen har fått en advarsel tidligere for å nevne ordene "Half-Life 2-beta" eller "S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl-beta", så er det en glipp, men noe slikt kan jeg aldri huske har forekommet. Derimot har folk fått advarseler og utestengelser for å linke til ulovlige lekkasjer. Hvis det likevel har forekommet feil her så er det fint hvis vedkommende tar kontakt med meg og forklarer hva som har skjedd, med en link.

Denne tråden er for øyeblikket fri for ulovlige linker, og så lenge dere holder dere til diskusjon rundt lekkasjen, uten å komme med illegale linker, så ser vi ingen grunn til å bryte inn.

Lenke til kommentar

for å si det en gang til:

det er bare den gode gamle alpha`en ati leaka med patcher og hjemmelagde brett !!!

ps. er det noen her som trodde at en DOOM III beta med 16 brett(!) har en størrelse på 620MB? de tre E3 mappene tar 5 min å spille gjennom.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar

ps. er det noen her som tror at en DOOM III beta med 16 brett(!) har en størrelse på 620MB? utpakka er alpha litt over 1 gig. de tre E3 mappene tar 5 min å spille gjennom.

Det er utpakka det ja :devil: Har det slått deg at en Doom III Beta faktisk kan pakkes til Rarfil(er) :p Da vil nok denne bli betydeligere mindre, ja ca på 620 meg. Half Life 2 betaen var jo på 1.4 gig compressed og utpakket: 4 gig, altså en fjerdedel av størrelsen ved å komprimere den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...