Merlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Hmm, håper denne blir gitt ut lovlig på nettet Dette er dessuten Warez og denne tråden er i fare for å bli stengt. Endret 22. februar 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hmm, håper denne blir gitt ut lovlig på nettet Dette er dessuten Warez og denne tråden er i fare for å bli stengt. Hva? Dette er en nyhet om at Doom III beta er lekket, hva dette har med warez å gjøre forstår ikke jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det hadde vore warez dersom det var linker til D3 på den sida, men det er det ikkje, og det er sagt på den sida: we wont be posting any links , so please don't ask or post links! I will leave the comments section open for now! unless we get muppets posting links. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) EDIT: Too late... Endret 22. februar 2004 av Swag Lenke til kommentar
tåa Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Dette er dessuten Warez og denne tråden er i fare for å bli stengt. Hvorfor det? Dette er da en svært viktig sak. Om noen stenger denne tråden på grunn av warezdiskusjon er det ekstremt drøyt. Men siden dette likevel bare er rykter tviler jeg egentlig på at de er sanne. Betaen sies å inneholde 14 brett og multiplayer. Det høres vel mye ut. Et sted må jo alt sammen komme fra også. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Sist gang jeg sa at S.T.A.L.K.E.R oblivion lost betaen var ute uten å poste link fikk jeg 10% advarselsnivå. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Sist gang jeg sa at S.T.A.L.K.E.R oblivion lost betaen var ute uten å poste link fikk jeg 10% advarselsnivå. Virkelig? Det var da rart. Ta det opp med den aktuelle moderatoren, og se om dere kan få klaret opp litt. Endret 22. februar 2004 av tåa Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 eg har da sett linker til HL2 beta info, men de gikk sin gang Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) det er bare den gode gamle alpha`en ati leaka med patcher og hjemmelagde brett. Endret 22. februar 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Uffa meg så lite jeg følger meg. Har det allerede blitt leaket en beta Begynner å glede meg, ikke lenge til HL2 og Doom 3 kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Sist gang jeg sa at S.T.A.L.K.E.R oblivion lost betaen var ute uten å poste link fikk jeg 10% advarselsnivå. Virkelig? Det var da rart. Ta det opp med den aktuelle moderatoren, og se om dere kan få klaret opp litt. Synes moderator burde ta opp dette siden jeg ikke gidder meg bryet med å sutre til moderatorene. Men til topic: Er dette virkelig en beta og ikke bare den samme alphaen som vi alle har prøvd? Curious to know! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Men til topic: Er dette virkelig en beta og ikke bare den samme alphaen som vi alle har prøvd? Curious to know! jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har prøvd doom 3 alpha-en. Det skulle da ikke være så veldig vanskelig å skille alpha-en og beta-en i følge changeloggen som snakket om en masse med nye maps++ Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Noen som har funnet ut noe mer ? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Synes moderator burde ta opp dette siden jeg ikke gidder meg bryet med å sutre til moderatorene. Men til topic: Er dette virkelig en beta og ikke bare den samme alphaen som vi alle har prøvd? Curious to know! Hvis noen har fått en advarsel tidligere for å nevne ordene "Half-Life 2-beta" eller "S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl-beta", så er det en glipp, men noe slikt kan jeg aldri huske har forekommet. Derimot har folk fått advarseler og utestengelser for å linke til ulovlige lekkasjer. Hvis det likevel har forekommet feil her så er det fint hvis vedkommende tar kontakt med meg og forklarer hva som har skjedd, med en link. Denne tråden er for øyeblikket fri for ulovlige linker, og så lenge dere holder dere til diskusjon rundt lekkasjen, uten å komme med illegale linker, så ser vi ingen grunn til å bryte inn. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vet noen om dette er fleip eller fakta? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 uhm, så det er altså ein meir ferdig versjon av doom3 ute? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Det er en Beta og da er det ganske langt igjen før en evntuell release. Alpha-Beta-Pre-Release-Release Men jeg lurte på om dette er fleip, siden det er kun en nettside jeg har søkt på som har denne informasjonen. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) for å si det en gang til: det er bare den gode gamle alpha`en ati leaka med patcher og hjemmelagde brett !!! ps. er det noen her som trodde at en DOOM III beta med 16 brett(!) har en størrelse på 620MB? de tre E3 mappene tar 5 min å spille gjennom. Endret 23. februar 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ps. er det noen her som tror at en DOOM III beta med 16 brett(!) har en størrelse på 620MB? utpakka er alpha litt over 1 gig. de tre E3 mappene tar 5 min å spille gjennom. Det er utpakka det ja Har det slått deg at en Doom III Beta faktisk kan pakkes til Rarfil(er) Da vil nok denne bli betydeligere mindre, ja ca på 620 meg. Half Life 2 betaen var jo på 1.4 gig compressed og utpakket: 4 gig, altså en fjerdedel av størrelsen ved å komprimere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå