kaliber Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har tenkt å bruke rødsprit og q-tips for å fjerne gammel kjølepasta fra min cpu og kjøler. noen som har noe andre tips eller ting jeg kan bruke for å fjerne dette ? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Kom igjen, det har blitt laget så utrolig mange poster om akkurat dette - søk på forumet! Men for å svare på spørsmålet ditt; rødsprit funker helt fint. Hvis du har det liggende i garasjen så funker isopropanol glimrende det også. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 tror jeg leste at man IKKE skulle bruke rødsprit.... fordi rødsprit kondenserer lett eller noe sånt.... mens isopropanol funker....... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 tror jeg leste at man IKKE skulle bruke rødsprit.... fordi rødsprit kondenserer lett eller noe sånt.... mens isopropanol funker....... Det har vært diskutert, tja, "en god del" ganger nå.. Og konklusjonen er fortsatt at rødsprit fungerer helt fint til det formålet. Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ja, rødsprit funker helt fint, pleier å bruke det sjøl Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 selv fåretrekker jeg isopropanol... har forresten aldri prøvd å bruke rødsprit... Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Eller du kan bare bruke neglelakk fjerner! FUNKER PERFEKT IKKE SANT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå