lysbryter Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nå er det festene til bakhøyttalerne han har da, ikke Bose-høyttalerne som er avbildet sammen med festene. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Javel unnskyld til deg da cdrom . Uansett første gangen jeg fikk demonstrert bose 901 fikk jeg skikkelig bakoversveis . Dem dro på full guffe med toccata orgel solo fra bach . Den gangen var det det råeste jeg hadde hørt. Ser på bose.com at klassikeren 901 fremdeles er i produksjon. Tror egentlig ikke at bose er noe dritt....... Andre 2.0 desktop høyttalere som har fått god kritikk er jo logitech x-120 . (ikke er de dyre heller) . Andre som er billige og har høyt lydtrykk er de store desktop høyttalerene fra trust. Hadde slike før jeg byttet til subwoofer oppsett . Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Mer off topic innlegg har eg ikke sett på en stund. FFS nevn 2.0 høytallere eller hold kjeft!! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Javel unnskyld til deg da cdrom .Uansett første gangen jeg fikk demonstrert bose 901 fikk jeg skikkelig bakoversveis . Dem dro på full guffe med toccata orgel solo fra bach . Den gangen var det det råeste jeg hadde hørt. Ser på bose.com at klassikeren 901 fremdeles er i produksjon. Tror egentlig ikke at bose er noe dritt....... Andre 2.0 desktop høyttalere som har fått god kritikk er jo logitech x-120 . (ikke er de dyre heller) . Andre som er billige og har høyt lydtrykk er de store desktop høyttalerene fra trust. Hadde slike før jeg byttet til subwoofer oppsett . Hjemmesiden min oppdaterte jeg lenge før jeg i det hele tatt hørte på Bosene..... Bose har bra lydkvalitet, jeg sier ikke imot. Men det finnes bare så mye annet som er mye bedre i den prisklassen de opererer i. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Til dere som klager å at det blir "klamt i øra" med headphones, her er noe for dere: Zalman Real Surround Sound hodetelefoner. Luftige og gode, men kvaliteten finnes bedre andre steder i samme prisklasse cirka (ikke at jeg er misfornøyd, men man kan vel ikke kalle det high-end, nesten, men ikke helt ) Endret 26. februar 2004 av dub Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Folk som drar med seg høytalere på lan skulle hatt en kule i panna! Fy ****** det er irriterende å måtte høre på 12 forskjellige filmer, spill, låter hele tiden! kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Bose Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Javel unnskyld til deg da cdrom .Uansett første gangen jeg fikk demonstrert bose 901 fikk jeg skikkelig bakoversveis . Dem dro på full guffe med toccata orgel solo fra bach . Den gangen var det det råeste jeg hadde hørt. Ser på bose.com at klassikeren 901 fremdeles er i produksjon. Tror egentlig ikke at bose er noe dritt....... Andre 2.0 desktop høyttalere som har fått god kritikk er jo logitech x-120 . (ikke er de dyre heller) . Andre som er billige og har høyt lydtrykk er de store desktop høyttalerene fra trust. Hadde slike før jeg byttet til subwoofer oppsett . Hjemmesiden min oppdaterte jeg lenge før jeg i det hele tatt hørte på Bosene..... Bose har bra lydkvalitet, jeg sier ikke imot. Men det finnes bare så mye annet som er mye bedre i den prisklassen de opererer i. Har selv Bose Lifestyle 8 hjemmekino anlegg. er knallfornøyd. Bose er bra... Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hadde et par Trust høytallere en gang. forholdsvis store men fremdeles 2.1 og kunne drasse i baggen lett, i tilegg til å ha hodetelefon utgang.. syns de var super kjekke, men jeg ser ikke de til salgs lenger =( Jeg har Z-2200 nå men vil ikke dra de med på lan. Vare greit å kunne ta av seg hodetelefonene.. Og forresten , BOSE er bra, muligens dyrt men bra Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Herregud, gå for et trust 410 multibass (eller hva det heter..) hvis du skal ha deg et headset. ...og skal du heller plage alle andre på lanet, kjøper du deg Logitech z-2200. Masser av lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå