Gå til innhold

Beste 2.0 Høyttalere


Anbefalte innlegg

Hva er de beste 2.0 høyttalere du kan få tak i til en rimelig pris ?

 

Videologic hadde noen bra en gang i tia, men de kan jeg ikke finne tilsalgs her i Norge. Til vanlig har jeg Klipsh PROmedia 2.1 system, men det blir litt crap og dra med seg på LAN rundt omkring, masse ledninger slitasje på kontaktene etter en stund..

 

Så noen Sony SRSA202 http://www.unbeatable.co.uk/CatalogueItem_9808.html

(Selges på Siba til 399,-) Noen som har dem ?? er det ok ?

 

 

 

PS: Vil jo ha god lyd selv om man er ute og reiser ;)

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har konkrete tips til høyttalere her da?

Jeg er selv på utkikk etter noen helt greie høyttalere til bruk ved spilling. Jeg har ingen store krav, men de bør jo være bedre enn noen gamle SoundBlaster lydpakke-høyttalere fra 93 som jeg har liggende et eller annet sted. ;)

 

Edit: Forresten, jeg har noen rimelige headphones her - er de elendige eller er de dugende? Det er Philips SBC HP200.

Endret av lysbryter
Lenke til kommentar
Bose, ÆSj!

 

Design for alle penga, ville heller valgt noe annet.

Har alltid gått rundt å lurt på hvordan Bose er :roll: da tenker jeg på de surround annleggene deres, de er jo svindyr :scared: men d er jo bare satelitter å en sub så jeg skjønner ikke at de kan være noe bra eller verdt penga, er de noe bra?

Lenke til kommentar

Jeg synes bar det er noe jall iallefall. De selger jo disse "lekre" designersystemene sine som slettes ikke er noe fine svindyrt ja. Så et til 17000kr på tilbud :laugh:

 

Uff, de satelittene skal jeg vedde for at ikke koster en 20'is og produsere engang.

 

Hadde nok garantert funnet et anlegg som ville rundjult det dærre bose greiene til 17 høvdinger ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...