ASCIWhite Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Hva er de beste 2.0 høyttalere du kan få tak i til en rimelig pris ? Videologic hadde noen bra en gang i tia, men de kan jeg ikke finne tilsalgs her i Norge. Til vanlig har jeg Klipsh PROmedia 2.1 system, men det blir litt crap og dra med seg på LAN rundt omkring, masse ledninger slitasje på kontaktene etter en stund.. Så noen Sony SRSA202 http://www.unbeatable.co.uk/CatalogueItem_9808.html (Selges på Siba til 399,-) Noen som har dem ?? er det ok ? PS: Vil jo ha god lyd selv om man er ute og reiser Endret 22. februar 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvorfor ikke bare bruke lukket hodetelefon på LAN? Du isolerer mye av lyden rundt deg ute og et godt par har mye bedre lyd enn små plastbokser. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 I know....... Jeg har et par med Sony MDR-V700DJ som jeg også bruker, men det blir klamt i øra og ha dem på for lenge..... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Shit, den Klipschen og det Sony headsettet er jo high-end (til pc). Skal vanskelig gjøres å finne noe som gir like bra lyd på lan... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Ja.... Det er jo strengt tatt et luxusproblem. Saken er den at nå har jeg Shuttle, flatskjerm, o.s.v (Som er veeeeeldig enkelt og drasse på) Så nå er høyttalerne de tyngste "komponentene" jeg må drasse på... Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Folk som drar med seg høytalere på lan skulle hatt en kule i panna! Fy ****** det er irriterende å måtte høre på 12 forskjellige filmer, spill, låter hele tiden! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 astrox : Så hold deg hjemme din h***** veikpisser...... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hode telefoner er absolutt best på lan, da slipper du lyden av alle andre og du hører godt din egen musikk.. eller så får du kjøpe det største anlegget å overdøve alle andre, det funker også bra. men regn med klaging av andre serlig dem som spiller cs ^^ Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg er enig med deg Bushnell...... Men av til til reiser jeg på "kompis" LAN da er det ikke så nøye egentlig, er jo herlig med luft rundt øra av og til Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Ingen som har konkrete tips til høyttalere her da? Jeg er selv på utkikk etter noen helt greie høyttalere til bruk ved spilling. Jeg har ingen store krav, men de bør jo være bedre enn noen gamle SoundBlaster lydpakke-høyttalere fra 93 som jeg har liggende et eller annet sted. Edit: Forresten, jeg har noen rimelige headphones her - er de elendige eller er de dugende? Det er Philips SBC HP200. Endret 22. februar 2004 av lysbryter Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 HP200 er ikkje akkurat et prima headset nei, har hatt det sjøl - misfornøyd... For "trange" på en måte, og gir ikkje spesielt god lyd.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 fysja meg! høytalere på lan ekke noe bra. Slå heller til noen bra sennheisere elle kosser. man får mere "feeling" når man bruke hodetelefoner Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Prøv å få tak i BOSE mediamate 2.0 (Oslo HIFI senter ...?) http://www.bose.co.uk/home_audio/music_spe...amates/more.asp Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Prøv å få tak i BOSE mediamate 2.0 (Oslo HIFI senter ...?) http://www.bose.co.uk/home_audio/music_spe...amates/more.asp Stiv pris på dem da. 99$ får jeg opp som pris på et lite google-søk. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Koster dem i Norge da .. hvis det er noen som har dem . 99$ er det us dollar ?? BOSE har jo alltid vært kremhøytallere da , og kostet mere ann andre . Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Bose, ÆSj! Design for alle penga, ville heller valgt noe annet. Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Bose, ÆSj! Design for alle penga, ville heller valgt noe annet. Har alltid gått rundt å lurt på hvordan Bose er da tenker jeg på de surround annleggene deres, de er jo svindyr men d er jo bare satelitter å en sub så jeg skjønner ikke at de kan være noe bra eller verdt penga, er de noe bra? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg synes bar det er noe jall iallefall. De selger jo disse "lekre" designersystemene sine som slettes ikke er noe fine svindyrt ja. Så et til 17000kr på tilbud Uff, de satelittene skal jeg vedde for at ikke koster en 20'is og produsere engang. Hadde nok garantert funnet et anlegg som ville rundjult det dærre bose greiene til 17 høvdinger ja. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 På hjemmesida di så har du jo selv bose bakhøyttalere jo .. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hehehe, cdrom-tabbe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå